۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰

مسئول کمیته ساماندهی انتخابات اصفهان:

مأموریت‌های کمیته ساماندهی انتخابات اصفهان ادامه دارد

مأموریت‌های کمیته ساماندهی انتخابات اصفهان ادامه دارد

اصفهان-مسئول کمیته ساماندهی انتخابات اصفهان گفت: در سه هفته باقی مانده تا انتخابات، پیگیری مأموریت‌های کمیته ساماندهی به صورت بازآموزی، تمرین، مانور و همایش ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مؤمنی پیش از ظهر چهارشنبه با اشاره به روند برنامه‌های کمیته ساماندهی انتخابات شهرستان اصفهان، اظهار کرد: کمیته ساماندهی بخشی از کمیته اجرایی انتخابات است که کار خود را از اواخر سال گذشته آغاز کرده است.

وی افزود: تا مردادماه سال جاری ۲۰ جلسه با تمام اعضای قبلی، معتمدین، افراد مؤثر محلات در مناطق ۲۰ گانه اصفهان برگزار کردیم و در بعضی مناطق جلسات خود را تکرار کردیم که در مجموع ۲۷ جلسه منطقه‌ای با این افراد برگزار و مسئولان مناطق مشخص شدند.

مسئول کمیته ساماندهی انتخابات اصفهان تصریح کرد: در ادامه از مسئولان مناطق خواسته شد تا اعضای ستاد منطقه در کمیته‌های اجرایی، مشارکت، آموزش، فناوری اطلاعات و پشتیبانی را معرفی کنند و تا حدودی ستاد مناطق ۲۰ گانه تشکیل شود.

وی ادامه داد: با توجه به وسعتی که منطقه ۱۰ داشت، این منطقه را به دو منطقه تقسیم کردیم و در مجموع ۲۱ منطقه آماده برگزاری انتخابات در شهرستان اصفهان است.

مؤمنی افزود: در ادامه روند امور اجرایی انتخابات، رابطین نمایندگان فرماندار در مناطق مشخص شدند و بنا شد رابطین نمایندگان فرماندار را در ۹۷۲ شعبه اخذ رأی اصفهان چینش کنند که این اتفاق افتاده است و هر ستاد منطقه مأموریت دارد اعضای شعبه خود را چینش کند و بین ۵ تا ۹ نفر اعضای ستاد شعبه را مشخص کند.

مسئول کمیته ساماندهی انتخابات اصفهان گفت: از مردادماه تاکنون هر هفته یک جلسه به صورت مجزا برای مسئولین مناطق یا برای رابطین مناطق و یا به صورت مشترک داشته‌ایم و در این جلسات تمام مسئولیت‌های مشترک، اجرایی، آموزشی، اجرایی، پشتیبانی و فناوری اطلاعات به صورت منطقه به منطقه، شعبه به شعبه، انفرادی و حتی تخصصی پیگیری می‌شود.

وی افزود: در سه هفته باقی مانده تا انتخابات، پیگیری مأموریت‌ها به صورت بازآموزی، تمرین، مانور و همایش ادامه خواهد داشت.

مؤمنی ابراز کرد: دیروز، امروز و فردا جلسات آموزشی و مصاحبه با نمایندگان فرماندار در تمامی شعب را خواهیم داشت، یعنی محور نیروی انسانی، آموزش و نوعی ساماندهی و چینش نیروهای انتخاباتی با آن ظرفیت حدود هشت هزار نفری است که فقط مربوط به اجرا می‌شود و آن را در کمیته اجرایی پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 6024136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha