۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳

امام جمعه اهل سنت ارومیه:

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است

ارومیه - امام جمعه اهل سنت ارومیه با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است.

ماموستا مامد کلشی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات در کشور اظهار کرد: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است و همین باعث قوام و دوام مملکت می‌شود.

وی با بیان اینکه پایه‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بر مردم سالاری دینی بنا شده است، افزود: انتخابات و شرکت در آن نماد مردم سالاری دینی است و مردم در ۱۱ اسفندماه باید از این حق خود استفاده کنند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به تبلیغات و هجمه دشمنان برای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضمن مأیوس کردن دشمنان می‌تواند چشم طمع ایادی استکبار را قطع کند.

کلشی نژاد عنوان کرد: با حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند به دنیا ثابت می‌کنیم که با وجود همه مشکلات اقتصادی هنوز دلسوز کشور، نظام و انقلاب خود هستیم و به پشتیبانی از آن می‌پردازیم.

وی حضور مردم در انتخابات را واجب شرعی دانست و افزود: در نظام مردم سالاری دینی مجلس حرف اول را می‌زند؛ البته لازمه تشکیل مجلس مقتدر، انتخاب صحیح، آگاهانه و افراد کارآمد، متخصص و متعهد به انقلاب، نظام و دلسوز به کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6024218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha