۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴

رییس گروه پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی:

توجه ویژه به پدافند غیرعامل در طراحی و ساخت و سازها صورت بگیرد

توجه ویژه به پدافند غیرعامل در طراحی و ساخت و سازها صورت بگیرد

زنجان-رییس گروه پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی لزوم توجه به پدافند غیرعامل در طراحی و ساخت و سازها تاکید کرد و گفت: اجرای الزامات پدافند غیرعامل یک موضوع اساسی در سطح کشور بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید خیرآبادی گفت: قرارداد «سامانه جامع مدیریت بحران پدافند غیرعامل» منعقد شده است که موضوعات مرتبط با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سطح وزارت راه و شهرسازی و در سطح ادارات کل استانی پیگیری شده و موضوعات بهتر و به صورت سیستماتیک (منسجم و مدون) پیگیری و به نتیجه خواهد رسید.

وی بر لزوم توجه به پدافند غیرعامل در طراحی و ساخت و سازها تاکید کرد و اظهار داشت: اجرای الزامات پدافند غیرعامل یک موضوع اساسی در سطح کشور بوده و در حوزه ساخت و ساز و شهرسازی نیز به جهت رابطه مستقیم با جان و مال مردم بسیار مهم است.

رئیس گروه پدافند غیرعامل وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: موضوع پدافند غیرعامل در طرح‌های توسعه‌ای، سرمایه‌ای و هر ساخت و سازی که در کشور انجام می‌شود با توجه به دستورالعمل‌های موجود در مرحله مطالعاتی نیاز به تهیه پیوست پدافند غیرعامل دارد.

خیرآبادی افزود: قبل از اینکه کلنگ اجرای پروژه‌ها به زمین زده شود اول باید موضوعات پدافند غیرعامل بررسی شده و بعد به تأیید مراجع ذی صلاح برسد تا مجوز اجرای آن صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل دستگاه‌های زیرمجموعه راه و شهرسازی در استان زنجان انجام شده که نشان دهنده این است که به موضوع پدافند بسیار اهمیت داده شده و این امر با حساسیت و دقت خاصی پیگیری می‌شود.

کد خبر 6024223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha