هشدار سازمان همکاری اسلامی درباره تشدید تجاوزهای رژیم صهیونیستی

هشدار سازمان همکاری اسلامی درباره تشدید تجاوزهای رژیم صهیونیستی

سازمان همکاری اسلامی درباره خطر گسترش و تشدید حمله ها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی که نوعی نسل کشی به شمار می‌آید و باعث تعمیق درد و رنج های انسانی در نوار غزه شده است؛ هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوزهای اسرائیل بدون هیچگونه توجه این رژیم به هشدارهای بین المللی درباره فرجام و پیامدهای هدف قرار دادن شهر رفح که بیش از ۱.۵ میلیون فلسطینی را بدون کمترین امکانات اولیه زندگی در خود جای داده است؛ ادامه دارد و منجر به شهادت و مجروح شدن صدها فلسطینی از جمله زنان و کودکان شده است.

این سازمان درباره خطر گسترش و تشدید حمله ها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی که نوعی نسل کشی به شمار می آید و باعث تعمیق درد و رنج های انسانی در نوار غزه شده است؛ هشدار داد و بر مخالفت شدید با تلاش های این رژیم برای کوچاندن دسته جمعی فلسطینیان تاکید کرد.

در بیانیه این سازمان آمده است که اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه به چالش کشیدن آشکار تصمیم دیوان لاهه است که از رژیم صهیونیستی به عنوان یک قدرت اشغالگر خواسته است، اقدامات فوری برای جلوگیری از مجازات نسل کشی طبق قوانین بین المللی انجام دهد.

این سازمان همچنین حمله های متوالی، اقدامات تحریک آمیز و تروریسم سازمان یافته توسط شهرک نشینان افراطی و نظامیان اشغالگر علیه شهروندان فلسطینی، اراضی و اموال و مقدسات آنها را در کرانه باختری اشغالی از جمله شرق قدس محکوم کرد.

سازمان همکاری اسلامی بار دیگر از جامعه بین الملل به ویژه شورای امنیت درخواست کرد به مسئولیت های خود در قبال متوقف کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به شکل کامل و تضمین رسیدن بی قید و شرط کمک های بشردوستانه به نوار غزه عمل کند.

کد خبر 6024403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha