۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

دبیر رویداد ملی جامعه پرداز کشور مطرح کرد؛

نقش کلیدی کنشگران مردمی در هویت بخشی به زن، خانواده و جمعیت

نقش کلیدی کنشگران مردمی در هویت بخشی به زن، خانواده و جمعیت

اراک- دبیر رویداد ملی جامعه پرداز کشور گفت: نقش کنشگران مردمی در هویت بخشی به زن، خانواده و فرزندآوری کلیدی بوده و توجه به این مهم مورد تاکید رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال کاوند پیش از ظهر پنجشنبه در آیین آغاز رویداد ملی جامعه پرداز در دانشگاه صنعتی اراک گفت: این رویداد با هدف هم افزایی مجموعه‌های کنشگران مردمی، انجام اقدامات مشترک و تبادل تجربه برای دستیابی به نتایج کاربردی است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مشترک باید موضوعیت داشته باشد، افزود: گسترش و تقویت حلقه‌های میانی در این رویداد مورد توجه ویژه است و با یک برنامه ریزی مناسب و مدون باید مشکلات و موانع را از پیش روی برداشت‌.

نماینده بنیاد ملی خانواده با اشاره به اینکه در استان مرکزی اقدامات مناسبی در خصوص هویت زن، انجام شده است، گفت: تاکید کرد: اکنون سه مقوله زن، جمعیت و فرزند آوری مورد توجه کنشگران اجتماعی و مردمی در رویداد ملی جامعه پرداز است و باید اذعان کرد که توجه و هویت بخشی به زن به عنوان نخستین محور رویداد، به طور حتم گره گشای مسائل مرتبط به خانواده و فرزندآوری است.

دبیر رویداد ملی جامعه پرداز کشور با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید رهبر معظم انقلاب افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی به لحاظ جمعیتی سومین استان سالخورده کشور است از این رو می‌طلبد کنشگران مردمی یک زنجیره تشکیل دهند و با شناسایی ظرفیت‌ها، تدابیر ویژه ای در این راستا اندیشیده شود.

کاوند مساله محوری را از اولویت‌های رویداد ملی جامعه پرداز عنوان کرد و افزود: در این راستا عملیات‌های مشترک طراحی شده تا افراد تیم‌ها با یکدیگر آشنا و تبادل نظر کنند، به طور حتم اهداف مشترک نتایج مطلوب به همراه دارد.

کد خبر 6025229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha