عضو ارشد حزب الله لبنان: در مرحله قبل از پیروزی نهایی قرار داریم

عضو ارشد حزب الله لبنان: در مرحله قبل از پیروزی نهایی قرار داریم

رئیس فراکسیون حزب الله لبنان با اشاره به قطعی بودن فروپاشی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد که مقاومت در مرحله قبل از پیروزی نهایی قرار دارد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله در پارلمان لبنان تاکید کرد که فروپاشی رژیم صهیونیستی قطعی است، چرا که این رژیم روز به روز بیش از پیش نژادپرستی و غیر ممکن بودن همزیستی خود با نوع بشر را به اثبات می رساند.

وی که در مراسمی به مناسبت یادبود شهدای فرماندهان حزب الله لبنان سخنرانی می‌کرد، خطاب به شهدای مقاومت تاکید کرد که هزاران نفر از مبارزانی که شما آنها را باقی گذاشته‌اید، امروز در برابر اشغالگران ایستادگی می‌کنند تا بتوانند امنیت را برای کشور ما ایجاد کنند.

رعد با اشاره به تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان تاکید کرد که درد و رنجی که اشغالگران مسبب آن هستند و شهدایی که جان خود را تقدیم می‌کنند، ما را به سوی هدفی سوق می دهند که باعث درد و عذاب دشمن می‌شود.

وی امت اسلام را امت قهرمانی و قدرت در برابر دشمن دانست و با اشاره به تزلزل بیش از پیش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما در مرحله قبل از پیروزی نهایی قرار داریم.

حزب الله صبح دیروز بی‌سابقه‌ترین حملات خود را ضد مناطق نظامی در صفد انجام داد که در نتیجه آن یک صهیونیست به هلاکت رسید و هفت نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شامگاه دیروز رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در منطقه النبطیه در جنوب لبنان شماری غیرنظامی شهید و زخمی شدند. منابع لبنانی ساعتی پیش اعلام کردند شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به شهر نبطیه در جنوب لبنان به ۱۱ نفر افزایش یافت.

کد خبر 6025270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha