۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۰:۱۳

خداحافظی در رختکن سبزپوشان؛

فولاد به دنبال رضایتنامه ربیعی است؟

فولاد به دنبال رضایتنامه ربیعی است؟

اصفهان -گفته می‌شود محمد ربیعی سرمربی سبزپوشان اصفهان پس از باخت برابر ملوان از بازیکنان این تیم در رختکن خداحافظی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شروع کار سبزپوشان اصفهان در نیم فصل دوم با باخت برابر تارتار و انزلی‌چی‌ها آن هم در ورزشگاه فولادشهر رقم خورد؛ ذوب‌آهن که در نیم فصل اول با هدایت ربیعی نتایج خوبی کسب کرده بود حالا درحالی به ملوان بندرانزلی باخت که بنظر می‌رسد این آخرین حضور ربیعی روی نیمکت سبزپوشان است.

ربیعی پس از شروع با ذوب‌آهن بر ضرورت عبور از چند پنجره نقل و انتقالی برای تشکیل شاکله مورد نظر تیمش و همچنین حمایت گسترده‌تر کارخانه ذوب‌آهن از این تیم صحبت کرده بود. تاکید مؤکد بر این دو موضوع آن هم در مراتب متعدد دو نکته مهم را برای هواداران فوتبال آشکار و مشخص ساخت. اول اینکه که خطاب او به مدیریت کارخانه و حمایت آن هاست و مدیریت باشگاه خود را از این چرخه قدرتی خارج می‌داند. دوم اینکه ربیعی از شرایطش در اصفهان راضی نیست.

او در طول فصل جاری، پیشنهاداتی از سایر تیم‌های لیگ داشت که از یکی از آن‌ها، چند بار در نشست‌های مطبوعاتی نام برد. فولاد خوزستان، تیمی که پس از عدم نتیجه‌گیری با منصوریان به سراغ ربیعی آمده بود و او مذاکره در این باره را به مدیریت باشگاه‌ها منوط کرده بود؛ ابراز علاقه او از این پیشنهاد و مخالفت باشگاه در بیان ربیعی قابل توجه بود اما او در نهایت حضور در ذوب‌آهن را ترجیح داد و ریسک حضور در فولاد متلاطم را، آن هم پس اتفاقات ابتدای لیگ به جان نخرید.

ذوب‌آهن ربیعی در طول فصل نقل و انتقالات بازیکنان جدیدی از جمله احمد شریعت زاده، ارشیا سرشوق، سعید کریمی، فریبرز گرامی، محسن آذرباد و محسن فروزان را جذب کرد تا عملاً با جدایی جلال مداحی، حبیب فرعباسی، سجاد آشوری، سعید باقرپسند و فرشاد محمدی مهر از این تیم شاکله این تیم به طور کلی تغییر یابد.

با این وجود انگار ربیعی از روندش در اصفهان هنوز هم راضی نیست؛ بسیاری از منابع هواداری نزدیک به تیم ذوب‌آهن مدعی شدند که او پس از باخت برابر ملوان با بازیکنانش در رختکن خداحافظی کرده است. این اتفاق با عدم حضور او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی همزمان شد تا از او درباره حضورش در فولاد خوزستان سوال نشود!

این موضوع در حالی است که گفته می‌شود مدیریت کارخانه ذوب‌آهن از این اتفاق راضی نیست و پاسخ منفی خود را به مدیریت فولاد خوزستان ارائه کرده است اما آن‌ها پس از عدم توافق با گل‌محمدی حالا گزینه‌ای بهتر از ربیعی برای نیمکت فولاد ندارند و از همین رو به دنبال برگزاری جلسه‌ای برای دریافت رضایت نامه ربیعی با هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن هستند.

کد خبر 6025609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha