۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹

امام جمعه کلاچای:

دعوت به حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

دعوت به حضور در انتخابات وظیفه همگانی است

رودسر - امام جمعه کلاچای با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات پیش رو گفت: امروز دعوت برای حضور بیشتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی رضا زاده در خطبه‌های نماز جمعه با قدردانی از حضور پرشور و با صلابت ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن آن را جلوه‌ای از مردم سالاری دانست و اظهار کرد: با وجود مشکلات سخت اقتصادی، ملت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و ذره‌ای از آن عدول نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه در یازدهم اسفند رویداد بزرگی در کشور شاهد خواهیم بود و آن برگزاری ۲ انتخابات همزمان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: ملت در این انتخابات پیش رو حق تکلیف را به خوبی ادا خواهد کرد و برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار نظام ثبت خواهند کرد.

امام جمعه کلاچای با درک این واقعیت که شرایط معیشتی برای بسیاری از آحاد جامعه سخت و دشوار است، گفت: با این وجود این مشکلات سبب نشده ملت شجاع ایران مباحث سیاسی و اجتماعی را دستخوش معیشت خود قرار دهند.

حجت الاسلام رضازاده با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات پیش رو گفت: امروز دعوت برای حضور بیشتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وظیفه همگانی است.

وی به روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اشاره و با بیان اینکه مشاغل کوچک و خانگی در گیلان به نسبت سایر استان‌ها با ضعف‌هایی همراه است بر لزوم تشکیل شورای راهبردی مشاغل خانگی تاکید کرد.

کد خبر 6025875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha