۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱

دغدغه زننده گل پیروزی استقلال و آرزو برای حل شدن مشکلات باشگاه

دغدغه زننده گل پیروزی استقلال و آرزو برای حل شدن مشکلات باشگاه

هافبک تیم استقلال با بیان اینکه مشکلات استقلال زیاد است و تنها باید آرزو کنیم حل شود گفت: مبلغ قابل توجهی از باشگاه طلبکار هستم و نمی دانم چه زمانی پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نفت آبادان گفت: بازی خوبی انجام دادیم. با اینکه مدتی بود بازی رسمی انجام نداده بودیم اما توانستیم به پیروزی دست پیدا کرده و سه امتیاز را از آن خود کنیم و خوشحالم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و باید این روند را در بازیهای بعد ادامه دهیم.

وی در خصوص مشکلات تیم استقلال هم گفت: مشکلات همچنان پابرجا است و تنها باید آرزو کنیم که حل شود. من از فصل قبل مبلغ قابل توجهی طلبکارم و در این فصل هم پرداختی بالایی نداشتیم. دو، سه روز پیش هم یک مبلغی به حسابم واریز شد اما واقعا آنقدر طولانی شد که نمی دانم حساب و کتاب من با باشگاه چقدر است.

هافبک تیم استقلال در پایان گفت: سرمربی تیم تلاش می کند که مشکلات را حل کند اما بالاخره او باید هم تمرکزش بر روی استقلال باشد و هم مشکلات. بنابراین تنها آرزوی ما این است که بتوانیم با تعاملی که به وجود می آید مشکلات استقلال حل شود.

کد خبر 6026146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ن IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      1 0
      مهدی مهدی پور عزیز سپاس از گل قشنگی که به صنعت نفت زدید و سپاس از تلاش های بی دریغ همه شما بازیکن های عالی رتبه. اتحاد داشته باشید پیروز هم می شید.با ذوق به بازی های استقلال نگاه می کنیم.موفق و پیروز باشید به امید قهرمانی استقلال.