حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

گزارش‌های رسانه‌ای از حمله گسترده اشغالگران صهیونیست به بخش‌های مختلف کرانه باختری و بازداشت شهروندان فلسطینی بدون دلیل موجه حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که این اشغالگران بامداد امروز به روستای النصاریه واقع در شمال کرانه باختری حمله کردند.

عناصر صهیونیست در این حمله به منازل تعدادی از شهروندان فلسطینی ساکن کرانه باختری یورش برده و این خانه‌ها را تفتیش کردند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که اشغالگران صهیونیست به منطقه برطعه واقع در جنوب غرب جنین حمله کرده و تعدادی از کارگران اهل نوار غزه را که در این منطقه ساکن بودند بازداشت کردند.

روستای عراق بورین واقع در جنوب شهر نابلس نیز شاهد حمله بامدادی عناصر صهیونیست از سمت محور شمالی این روستا بود. ارتش رژیم صهیونیستی به همراه تجهیزات نظامی خود به منطقه نابلس جدید و حجه واقع در شرق قلقیلیه در کرانه باختری یورش بردند.

این نظامیان اشغالگران به روستاهای اسکاکا و یاسوف واقع در سلفیت و منطقه قبلان در جنوب نابلس نیز حمله کردند.

۲ مؤسسه حقوقی فلسطینی پیشتر طی گزارشی اعلام کردند که شمار فلسطینیان ساکن کرانه باختری که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند افزایش یافته است.

کمیته امور اسیران و باشگاه اسیر فلسطین در این گزارش بیان کردند که شمار فلسطینیان بازداشت‌شده از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به حدود ۷۰۲۰ نفر رسیده است.

کد خبر 6026325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha