۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸

رشیدی: درخواست تغییر زمان فینال را از فدراسیون والیبال داشتیم

رشیدی: درخواست تغییر زمان فینال را از فدراسیون والیبال داشتیم

سرمربی تیم والیبال مهرسان گفت: با توجه به اینکه بازیکنان ما ریکاوری کافی نداشتند از فدراسیون والیبال درخواست کردیم که زمان بازی فینال را با تیم سایپا تغییر دهند.

فاطمه رشیدی سرمربی تیم والیبال مهرسان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره شکست تیم سپاهان و راهیابی به فینال لیگ برتر والیبال بانوان گفت: ما امسال پنج بازی با تیم سپاهان انجام دادیم که در دو بازی رفت و برگشت تنها دو ست پیروز میدان شدیم و هر دو بازی را مقابل این تیم شکست خوردیم. سپاهان تیم ریشه‌داری است و بازیکنان خیلی خوبی در ترکیب خود دارد. میانگین سنی تیم ما امسال در لیگ برتر والیبال ۱۶ تا ۲۶ سال است که همگی بازیکنان جوان هستند، البته چند بازیکن باتجربه هم به تیم ما اضافه شد.

وی گفت: در بازی اول در مرحله پلی‌آف مقابل تیم سپاهان نتیجه را واگذار کردیم که به نظرم در آن مسابقه در حد و اندازه خودمان اصلاً ظاهر نشدیم. در بازی دوم مقابل این تیم پیروز شدیم و به همین خاطر کار به بازی سوم کشیده شد. در بازی سوم خوشبختانه توانستیم این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهیم. تیم ما در سومین بازی خیلی با برنامه کار کرد و بازیکنان تمام برنامه‌ها را پیاده کرد. فکر می‌کنم همین موضوع نقطه قوت تیم ما بود.

سرمربی تیم والیبال مهرسان در مورد مصاف با سایپا در مرحله فینال رقابت‌ها لیگ برتر والیبال گفت: سایپا تیم قدرتمندی است و بازیکنان باتجربه زیادی در ترکیب خود دارد. آن‌ها از بازیکنان ما باتجربه‌تر هستند اما ما هم برنامه‌های خودمان را داریم و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم. قطعاً بازی سختی خواهد بود و رقابت تنگاتنگی با تیم سایپا خواهیم داشت.

رشیدی در مورد وضعیت بازیکنان برای حضور در فینال گفت: خدا را شکر ترکیب تیم ما برای بازی فینال کامل است و محروم و مصدوم نداریم. البته ما چون سه بازی با سپاهان انجام دادیم و دیشب هم به سمت تهران حرکت کردیم زمان زیادی برای ریکاوری نداریم. روز سه‌شنبه هم باید به مصاف تیم سایپا برویم. به همین خاطر مسؤولان باشگاه با فدراسیون والیبال در حال رایزنی هستند تا زمان بازی فینال را تغییر بدهند.

سرمربی تیم مهرسان تأکید کرد: امیدوارم مسؤولان فدراسیون والیبال با درخواست ما موافقت کنند. چون بازیکنان فشار زیادی متحمل شدند و با توجه به شرایط ریکاوری کافی نداشتند. امیدوارم مسؤولان فدراسیون هم بپذیرند و بازی با فینال تغییر کند و به یک روز دیگر موکول شود.

به گزارش مهر، مسابقه فینال دو تیم مهرسان و سایپا روز سه‌شنبه ساعت ۱۵ در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6027048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha