۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

علیرضا حقیقی: شرایط هوادار در نیم‌فصل دوم بهتر است

علیرضا حقیقی: شرایط هوادار در نیم‌فصل دوم بهتر است

علیرضا حقیقی در حاشیه مراسم معارفه سرمربی تیم فوتبال هوادار ابراز امیدواری کرد نتایج مثبت این تیم تا انتهای فصل ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال هوادار امروز یکشنبه در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم گفت: شرایط تیم در نیم فصل دوم بهتر شده است و آقای شجاعی به تیم اضافه شده‌اند و به تیم کمک می‌کنند. بازیکنان هم متقابلاً کمک می‌کنند تا شرایط تیم بهتر شود و امیدوارم تا انتهای فصل شرایط به همین صورت باشد و بتوانیم به آنچه می‌خواهیم برسیم.

علیرضا حقیقی در خصوص کار با مسعود شجاعی که پیش از این در تیم ملی در کنار هم بازی کرده‌اند گفت: مسعود شجاعی بازیکن بزرگی بوده است و اکنون هم آغاز دوران مربیگری خود را تجربه می‌کند انشاالله روندی که در چند بازی اخیر داشتیم را بتوانیم ادامه دهیم.

وی در خصوص انتقاداتی که نسبت به سرمربی پیشین تیم هوادار وارد می‌کرد و همچنین نتایج مثبت تیم هوادار با ورود مسعود شجاعی به تیم گفت: من به آقای فکری و کادر ایشان خسته نباشید می‌گویم. برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

او همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها گفت: نظر خاصی ندارم. فوتبال برد و باخت دارد و امیدوارم از این باخت‌ها و حتی از بردهایی که به دست می‌آوریم درس بگیریم.

کد خبر 6028596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha