۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

ال ۹۰ حامل ۳۶ کیلو تریاک در خور و بیابانک توقیف شد

ال ۹۰ حامل ۳۶ کیلو تریاک در خور و بیابانک توقیف شد

اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک از توقیف یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ و کشف ۳۶ کیلو تریاک در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سید رضا علوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رشیدی این فرماندهی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به راننده دستور ایست می‌دهند.

وی گفت: پس از متوقف شدن خودرو مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در بازرسی انجام شده مقدار ۳۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای فرصت طلب به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6029665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جواد IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      1 1
      اصل نیستن همش سم و...
      • همایون IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
        0 0
        معتادین عزیز تروبخدا از مصرف همچین آشغالهایی اونم بارقم نجومی کیلویی صدمیلیون تومان چه سنتی و چه صنعتی!!! بپرهیزید و به محصولات بهزیستی در مراکز ترک روی بیارین نمیدونی چه عوارض وحشتناک همراه با مریضیهایی بی درمان در انتظارمونه!!
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      0 0
      همش اشغاله بر ذات کثیف ،اشغال فروش لعنت،،،،بشمار
    • ناصر IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
      0 0
      تریاک اصل تو خود افغانستان، گرمی 120 هزار تومنه، داخل ایران گرمی 60 هزار تومن..!!! همه این مواد داخلی، دست ساز و آشغال هست...