۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

استفاده از اموال دولتی له یا علیه کسی در انتخابات ممنوع است

استفاده از اموال دولتی له یا علیه کسی در انتخابات ممنوع است

یاسوج_ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از اموال و امکانات دولتی له یا علیه کسی در انتخابات ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی عزت خواه صبح دوشنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی با رؤسای آموزش و پرورش مناطق، افزود: برنامه‌های تحولی و ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جدیت در سطح مدارس در حال پیگیری است.

وی کلید تحول در آموزش و پرورش را تحول در سطح مدرسه عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۲ عنوان برنامه مهم تحولی در سطح معاونت‌های وزارتخانه ابلاغ شده است که جهت پیگیری و گزارش اجرای دقیق آنها به شکل هفتگی جلسات مستمری با رؤسای شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به برنامه‌های تحولی در دستور کار آموزش و پرورش اشاره کرد و ابراز داشت: اجرایی سازی راهکارهای سند تحول بنیادین در سطح مدرسه از جمله مدرسه کانون تربیتی محله، برنامه‌های فراگیر پرورشی پرورشی و فرهنگی طرح «شهید همت» با موضوع توانمند سازی معلمان ابتدایی هدفگذاری شد.

وی افزود: این مهم با هدف تغییر رویکرد آموزشی از طریق شبکه سازی یادگیری، اجرای طرح «شهید کاظمی» آشتیانی موضوع برنامه‌ها و رویدادهای کیفیت بخشی بهبود فرایند یاددهی در آموزش متوسطه، تحلیل آزمون‌ها تا سطح مدرسه، مداخله بهبود وضع موجود مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش و جایگزینی رویکرد روایت مدرسه به جای سایر روایت‌ها محقق شد.

عزت خواه، ارتقای توانمند سازی و دانش افزایی نیروی انسانی مدارس دولتی و غیر دولتی، افزایش میزان مشارکت خانواده‌ها در فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه، آموزش ترکیبی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، هر نیاز کشور یک سمپادی آماده اثرگذاری توسط سازمان پرورش استعدادهای درخشان، آموزش یک رشته یک مهارت ورزشی در هر پایه تحصیلی به دانش آموزان توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت و رصد و پایش عملکرد مدیران مدارس توسط ارزیابی عملکرد را از دیگر برنامه‌های مهم تحولی آموزش و پرورش در دولت مردمی ایران قوی عنوان کرد.

وی روح حاکم بر آموزش و پرورش را روح خدمت دانست و از رؤسای آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق خواست: از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها برای ارتقا کیفیت آموزشی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعارهای دولت مردمی ایران قوی استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به موضوع انتخابات اشاره و تاکید کرد: هرگونه استفاده از اموال و امکانات دولتی له یا علیه کسی در انتخابات ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 6031471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha