۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴

امام جمعه ایلام:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، روز دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه در نشست با مدیران خبرگزاری‌های استان گفت: در طول ۴۵ سال گذشته تاکنون انتخابات برگزار شده است و در واقع جمهوریت نظام را مردم در پای صندوق آرا به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی، مردم را محور تصمیم گیری‌ها قرار داده، دشمن دنبال نقطه ضعف است و اگر احساس کند مشارکت در انتخابات کم است، تلاش خواهد کرد تا مردم از نظام جدا شوند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه بخشی از توان نظام به سمت امنیت هدایت خواهد شد، گفت: خواست دشمن این است که مردم پای صندوق نیایند.وی ادامه داد: فردی که به مجلس می‌رود باید تعهد، تخصص و جدان کاری داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین مسلمان، انقلابی، دلسوز، امین و نماز شب خوان باشد، نمایندگان باید فرق لایحه با طرح را بدانند و باید کسی انتخاب شود که درد مردم را احساس کند، مزه فقر را چشیده باشد تا بتواند محرومیت را حل کند.

وی ادامه داد: نماینده اگر تعهد نداشته باشد، دنبال این است که سود بیشتر به دست بیاورد، پایبند به انقلاب باشد و با شجاعت در مقابل دشمن بیاستد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: نامزدها مسیر اشتباهی را طی کرده‌اند و نامزدهای مجلس شورای اسلامی در کارهای اجرایی نباید دخالت داشته باشند، نگاه مردم و نامزدها باید تغییر کند تا از این فضا بیرون بیایند و آن نکات مثبت را بیان کنند و از وعده دروغ بپرهیزند.

وی تصریح کرد: یکی از نکات ضعف مجلس این است که پول را در اختیار نماینده قرار داده است که این خود ایجاد مشکل می‌کند چراکه نماینده در جایی هزینه می‌کند که به نفع او باشد.

نماینده ولی فقیه در ایلام ادامه داد: رسانه یک نقش بی بدیل دارد و برای تشویق مردم به پای صندوق آرا و انتخاب اصلح باید تاثیرگذار باشد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: همواره رفتار مردم برعکس پیش‌بینی دشمن بوده است و مردم ایلام شهید پرور و وفادار به رهبر هستند.

وی در پایان گفت: حضور ما در پای صندوق رای، جهاد در برابر دشمن و پیش بینی‌های دشمن است.

کد خبر 6031976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha