۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵

با هدف تسهیل در فرآیند رای‌دهی؛

شعب اخذ رای در همه نقاط داری سکنه خراسان شمالی موجود است

شعب اخذ رای در همه نقاط داری سکنه خراسان شمالی موجود است

بجنورد_ رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تعداد شعب اخذ رای نسبت به دوره گذشته ۸۶ شعبه افزایش داشت و هیچ نقطه جمعیتی بدون شعب اخذ رای نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی ظهر دوشنبه در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای تسهیل در دسترسی رأی دهندگان به شعب اخذ رأی، ۸۶ شعبه در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرد و هیچ نقطه جمعیتی و دارای سکنه بدون شعبه اخذ رأی نخواهد بود.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور در خراسان شمالی فراهم است، افزود: سه کانال تلویزیونی برای معرفی نامزدهای سه حوزه انتخابیه، فرصتی برای نامزدها ایجاد کرده تا بتوانند بهتر برنامه‌ها و اقدامات خود را بیان کنند و مردم نیز با شناخت بهتر انتخاب کنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی انتخابات را موجب اقتدار نظام در حوزه بین‌المللی و تقویت نظام عنوان کرد و گفت: شاید انتخابات انفرادی باشد اما آثار آن جمعی است و اهداف نظام در خارج از مرزها را محقق می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به انتظارات از دستگاه‌ها و انعکاس دستاوردها، عنوان کرد: باید با انعکاس درست روی موفقیت‌ها و دستاوردها تاکید کنیم.

کد خبر 6032108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha