۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۷

کتاب «رمضان ۱۴» در ابرکوه رونمایی شد

کتاب «رمضان ۱۴» در ابرکوه رونمایی شد

یزد- همزمان با اعیاد شعبانیه از کتاب رمضان ۱۴، نوشته رحیم میرعظیم در ابرکوه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نویسنده این کتاب در مراسمی با حضور جانبازان در سالن بنیاد شهید ابرکوه اظهار کرد: ممنون زحمات عزیزانی هستیم که با تلاش های خالضانه خود امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

رحیم میرعظیم در مورد ویژگی های این کتاب گفت: کتاب رمضان ۱۴ روایتگرخاطرات یکی از رزمندگان شاخص عملیات رمضان و تنها آزاده این عملیات است.

نویسنده کتاب های فرشته یا آدمی، نیک بخت و داداش حبیب افزود: گرامیداشت یاد شهدای عزیز از اصلی ترین وظایف ماست و در این کتاب نیز به ذکر خاطراتی از شهدای ابرکوهی این عملیات پرداخته ایم.

وی در مورد لزوم توجه به تاریخ شفاهی دفاع مقدس گفت: در کتاب یک هفته در جهنم به خاطرات ۱۹ نفر از رزمندگان شهرستان ابرکوه پرداخته شده و در کتاب در دست چاپ بعدی نیز خاطرات تعداد دیگری از آنان روایت شده است.

میرعظیم ادامه داد: آماده همکاری با رزمندگان و جانبازان این شهرستان برای ماندگار کردن خاطرات این عزیزان در کتاب های بعدی هستیم.

از رحیم میرعظیم تاکنون ۱۵ کتاب در زمینه خاطرات شفاهی دفاع مقدس به رشته تحریر در آمده است.همچنین با مصاحبه های این نویسنده تاکنون پنج جلد کتاب تاریخ شفاهی زندگی رزمندگان شاخص کشور به چاپ رسیده است.

کتاب رمضان ۱۴ توسط نشر خط شکنان در ۹۲ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 6032244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha