۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۹

امام جمعه تایباد:

هدف از رأی دادن باید انتخاب یک فرد برای رفع مشکلات منطقه باشد

هدف از رأی دادن باید انتخاب یک فرد برای رفع مشکلات منطقه باشد

تایباد- امام جمعه شهرستان تایباد گفت: هدف شما از رأی دادن، باید انتخاب یک فرد اصلح و با برنامه برای رفع مشکلات منطقه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مولانا غلام نبی توکلی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تایباد اظهار کرد: انتخابات مجلسین هفته آینده در چنین روزی برگزار می‌شود و از همه شما عزیزان دعوت می‌کنم شرکت و رأی خود را به صندوق‌ها بریزید، اما تا روز انتخابات چند سخن با نامزدهای عزیز دارم.

امام جمعه شهرستان تایباد افزود: نماینده مجلس هدف او از رفتن به خانه ملت، مردم باشد، نباید در این مسیر کرسی نرم و فیش حقوقی چرب مجلس یا اطرافیانش هدف او باشد که اگر چنین باشد، خیانت کار است. نماینده باید خادم همه مردم باشد و آنچه در توان او و اختیار او است، برای همه مردم انجام دهد.

وی با اشاره به نرخ بیکاری زیاد حوزه انتخابیه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد گفت: ما جوانان بیکار زیادی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه داریم، نماینده باید برای اشتغال جوانان تلاش کند و اسباب کار را فراهم کند، از جمله این اسباب منطقه آزاد دوغارون است که ظرفیت خوبی دارد و نماینده می‌تواند از آن استفاده کند.

توکلی ادامه داد: وضعیت بیمارستان و جاده‌های شهرستان‌های حوزه انتخابیه هم باید تحت پیگیری قرار گیرد، اگر نماینده با نیت خدمت به مجلس برود، هر کاری می‌تواند انجام دهد، البته وظیفه اصلی او قانون گذاری و نظارت است و این موارد که گفته شد، پیگیری آنها جز بخش نظارتی نماینده مجلس است.

امام جمعه شهرستان تایباد وضعیت بیمارستان تایباد را اسفناک خواند و گفت: وزیر بهداشت این دولت تاکنون به تایباد نیامده است و به همین دلیل درکی از وضعیت درمانی شهرستان ما ندارد و نماینده می‌تواند با اختیارات نظارتی خود او را به شهرستان آورده و مشکلات را به او نشان دهد و در جهت تأمین بودجه لازم در مجلس برای توسعه بخش درمانی شهرستان به وزیر کمک کند.

وی پیگیری رأی را مهم دانست و گفت: هدف شما از رأی دادن، باید انتخاب یک فرد اصلح و با برنامه برای رفع مشکلات منطقه باشد و پس از آن پیگیر رأی خود باشید و از منتخب مردم بخواهید بخاطر رأیی که به او دادید، بطور مرتب به شما گزارش بدهد که چه کرده است، نه اینکه برود و بعد ۴ سال یا ۸ سال بدون گزارش کار رخت سفر ببندد و برود.

کد خبر 6035387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha