۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴

امام جمعه سروستان:

مردم سروستان متحدانه فردی مجرب باتقوا و انقلابی را انتخاب کنند

مردم سروستان متحدانه فردی مجرب باتقوا و انقلابی را انتخاب کنند

سروستان - امام جمعه سروستان گفت: نماینده شایسته باید انقلابی، در خط امام و منظومه فکری آقا، دلسوز مردم و ضد راحت طلبی و به دنبال خدمت و دارای تجربه و برنامه باشد که اتحاد مردم لازمه آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های این هفته سروستان گفت: مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی وظایفی بر عهده دارد و مهمترین وظایف آن ارتقا سطح فرهنگی تحقق عدالت و مبارزه با فساد و قوانین الهی است که باید وضع کند و علاوه بر آن مجلس حق تحقیق و تفحص در نظام اسلامی را دارد و یکی از ارکان این انقلاب است و امام رحمت الله فرمودند دو نهاد نماز جمعه و مجلس شورای اسلامی در رأس امور هستند.

امام جمعه سروستان گفت: نمازگزاران عزیز سطح توقع خودمان را پایین نیاوریم و از نمایندگان مجلس موارد سطح پایین نخواهیم زیرا آسفالت و احداث جاده کار دولت است و مجلس ریل گذاری تحولات کلان دولت را بر عهده دارد.

حجت الاسلام جاویدی گفت: عزیزان وقت انتخاب است. یک نماینده باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، نماینده باید با تقوا باشد، متدین باشد، پایبند به احکام اسلام و صداقت داشته باشد، انقلابی و در خط امام باشد و آشنا با منظومه فکری حضرت آقا دلسوز مردم و با روحیه مبارزه با راحت طلبی باشد و دنبال خدمت کردن به مردم باشد. تجربه‌دار و دارای برنامه باشد و با نگاه ملی و با تلاش فراوان مردمی باشد.

وی افزود: کاندیداهای شهرستان سروستان زیاد هستند و دلسوزان شهرستان از بنده خواستند بگویم باید متحد باشیم و حواسمان جمع باشد. باید واقع‎‌نگر باشیم. برای من ممنوع است دخالت داشته باشم ولی این را می‌گویم که باید با هم متحد باشیم. عزیزانی که در شهرستان نامزد شده‌اند ایثار کنند و به خاطر مردم به یک تفاهم برسند.

وی افزود: روز ۱۵ شعبان روز سربازان گمنام امام زمان و حافظان امنیت نیز هست و به آنها یک خدا قوت بگوییم زیرا دشمن در غرب آسیا به بهانه حضور ایران، ناامنی می‌خواهد اما سربازان گمنام امام عصر با جانفشانی‌های خود موجبات امنیت کشور را فراهم می‌سازند.

کد خبر 6035460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha