۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

مسوول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی خبر داد؛

آمادگی ۳۰ گروه جهادی قم برای پذیرایی از زائران در نیمه شعبان

آمادگی ۳۰ گروه جهادی قم برای پذیرایی از زائران در نیمه شعبان

قم- مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی گفت: غریب به ۳۰ گروه جهادی در قم پای کار آمده‌اند تا در فضای سیاسی و میدانی پذیرای خادمان و زائران در نیمه شعبان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد اسکندری صبح شنبه در جمه خبرنگاران اظهار کرد: ستاد اسکان اجتماعات مهدوی با حمایت و همکاری گروه‌های مردمی، جهادی و بسیجیان در حسینه‌ها، مساجد و اماکن مختلف آمادگی پذیرایی از زائران نیمه شعبان را دارند آماده خدمت رسانی هستند تا زائران در این ایام دغدغه اسکان و جابجایی را نداشته باشند.

وی در خصوص اسکان زائران گفت: سوم تا ششم اسفند ماه زمان استفاده از اسکان‌ها می‌باشد، اسکان‌ها به صورت رایگان و صلواتی با امکانات رفاهی ضروری در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

مسئول ستاد اسکان اجتماعات مهدوی عنوان کرد: عزیزانی که می‌خواهند از فرصت تبلیغ برای زائرانی که وارد شهر قم می‌شوند استفاده کنند می‌توانند عدد ۵ را به سرشماره ۵۰۰۰۱۷۱۷۳۰۰ ارسال کنند و با لینکی که توسط این سامانه دریافت می‌کنند محل اسکان مورد نظر را انتخاب کنند.

اسکندری افزود: غریب به ۳۰ گروه جهادی در قم پای کار آمده‌اند و در فضای ستادی، عملیاتی، میدانی و پذیرایی از خادمان مشغول به کار هستند.

کد خبر 6035849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha