گردان‌های «شهدا الاقصی» بولدوزر صهیونیستی را هدف قرار داد

گردان‌های «شهدا الاقصی» بولدوزر صهیونیستی را هدف قرار داد

گردان‌های «شهدا الاقصی» اعلام کرد که یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الزیتون» شهر غزه هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با گذشت ۱۴۱ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی از یک سو و حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی از سوی دیگر، عملیات‌های مبارزان مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد که یک بولدوزر نظامی «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الزیتون» واقع جنوب شرق شهر غزه با گلوله «آر پی جی» هدف قرار داده است.

علاوه بر این گردان‌های شهدا الاقصی از درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور شهرک «الامل» در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الزیتون» هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

همچنین مبارزان گردان‌های قدس موفق شدند که یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک «الزیتون» واقع در جنوب شرق شهر غزه با گلوله «آر پی جی» هدف قرار بدهند.

علاوه بر این گردان‌های قدس اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در منطقه «عبسان الکبیره» واقع در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه با استفاده از سلاح تیربار و گلوله‌های ضدزره و ضدنفر با نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

کد خبر 6036467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha