۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ملت ایران گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند

ملت ایران گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند

گناوه- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه بوده اما گوش ما برای شنیدن سخن دشمن کر است و ملت ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح یکشنبه در جشن نیمه شعبان در جمع مردم گناوه، اظهار داشت: مردم شهرستان گناوه ولایتمدار، دین‌دار، وفادار به انقلاب و مکتب اهل بیت (ع) هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شیعیان در عصر غیبت امام زمان (عج) وظایفی بر عهده دارند، گفت: در زمان غیبت حضرت نیز باید مطیع خداوند باشیم تا امام زمان (عج) راضی و خشنود باشد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: امام زمان (عج) غایب است اما وجود دارد و از عالم هستی اشراف دارد لذا اولین وظیفه ما این است که فهم عمیقی نسبت به دین پیدا کنیم.

وی ادامه داد: استخوان بندی دینی نسل جوان ما شکل نگرفته است پس باید بکوشیم تا فهم عمیقی نسبت به دین پیدا کنند که دین از آن‌ها چه می‌خواهد.

حسینی بوشهری با بیان اینکه باید با تمام وجود پاسدار دین باشیم، عنوان کرد: عصر غیبت وضعیت بحرانی دارد؛ لذا باید مراقب دین خود باشیم چون دشمن شبانه و روز در حال طراحی نقشه است.

ملت ایران گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همه جبهه کفر در ۸ سال دفاع مقدس مقابل ما ایستادند، افزود: وقتی که سخن از دشمن به میان آمد، جوانان ما آرام و قرار نداشتند و برای جهاد در راه خدا می‌شتافتند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: گاهی اوقات جهاد، فرهنگی، نظامی و سیاسی است، البته عمده این‌ها باید رنگ خدایی داشته باشد.

حسینی بوشهری با بیان اینکه در جاهایی از قرآن کریم از واژه منت استفاده شده است، گفت: منت در قرآن به معنای نعمت بزرگ است.

ملت ایران گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اسلام، بعثت و ظهور سه نعمت بزرگی هستند که خداوند به ما داده است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی است اما گوش ما برای شنیدن سخن دشمن کر است و ملت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: ملت ما در امتحان ۲۲ بهمن موفق شد و در ۱۱ اسفندماه باعث رضایتمندی ولی عصر (عج) خواهند شد.

کد خبر 6036708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha