عبور آمار شهدا و مجروحان نوار غزه از مرز ۹۹ هزار و ۵۰۰ نفر

عبور آمار شهدا و مجروحان نوار غزه از مرز ۹۹ هزار و ۵۰۰ نفر

وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۹۶۹۲ شهید و شمار مجروحان به ۶۹۸۷۹ نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت بهداشت نوار غزه آمار جدید شهدا و مجروحان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون را اعلام کرد.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، شمار شهدای نوار غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون به ۲۹ هزار و ۶۹۲ نفر و شمار مجروحان به ۶۹ هزار و ۸۷۹ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت نوار غزه افزود که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته هفت جنایت کشتار جمعی مرتکب شد که طی آن ۸۶ نفر شهید و ۱۳۱ نفر مجروح شدند.

این وزارتخانه همچنین تأکید کرد که به علت تداوم حملات اشغالگران، نیروهای امدادرسان از کمک به مجروحان و بیرون کشیدن پیکرهای شهدا عاجز هستند و شمار زیادی از پیکرهای شهدا در خیابان‌ها انباشته شده است.

کد خبر 6036884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • AE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      0 0
      این فآجعه واین همه شهید ومجروح وویرانی وبیخانمانی حتما باید نتیجه ای مطلوب ومناسب را داشته باشد .کاملا واضح است که اسرائیل تنها نبوده وامریکا و انگلیس دوابرقدرت از او حمایت میکنند .ایا مقاومت هنگام حمله حماس به اسرائیل حساب کتاب کرده است یا خیر .امیدواریم نتیجه ای دلخواه برای فلسطین و کشورمان داشته