۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۱

آلومینیوم همچنان بدون خرید/ پنجره بسته دست حسینی را خالی گذاشت

آلومینیوم همچنان بدون خرید/ پنجره بسته دست حسینی را خالی گذاشت

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیم فصل رقابت های لیگ برتر هنوز هیچ خریدی را انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و توانست به عنوان یکی از مدعیان کسب سهمیه نام خود را در بین سایر تیم‌ها مطرح کند. در همین حال با تعطیلات نیم فصل و فعالیت نقل و انتقالاتی تیم‌ها، این باشگاه تا به امروز دوشنبه ۷ اسفند که آخرین روز نقل و انتقالاتی است هنوز خریدی را انجام نداده که اصلی‌ترین دلیل آن بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی است.

پنجره این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکن سابق خارجی خود همچنان بسته است و مسؤولان این باشگاه نتوانسته‌اند با وجود ۴ بازیکنی که از این تیم در نیم فصل جدا شدند، خریدی داشته باشند.

آلومینیوم تنها تیم لیگ برتر است که خریدی نداشته و از این حیث تیم سید مجتبی حسینی را می‌توان در قعر جدول خریدهای نیم فصل قرار داد. سجاد آقایی، محمد خردمند، محمد مسلمی پور و میلاد فخرالدینی ۴ بازیکنی هستند که از جمع شاگردان حسینی جدا شدند.

همچنین ۳ بازیکن این تیم هم با مصدومیت شدید مواجه شدند و نمی‌توانند به آلومینیوم در نیم فصل کمک کنند. به این ترتیب کار مجتبی حسینی در نیم فصل دوم که همه تیم‌ها به دنبال کسب حداکثری امتیازات هستند، سخت خواهد بود. آلومینیوم در هفته‌های شانزدهم و هفدهم به ترتیب برابر پرسپولیس و استقلال خوزستان قرار گرفت که شاگردان حسینی یک پیروزی برابر پرسپولیس و یک شکست برابر استقلال را تجربه کردند.

کد خبر 6037433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha