۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶

رییس اداره صمت دشتستان خبر داد؛

کشف ۲۳۰ مورد تخلف صنفی در شهرستان دشتستان

 کشف ۲۳۰ مورد تخلف صنفی در شهرستان دشتستان

بوشهر- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: طی یک سال گذشته ۲۳۰ مورد تخلف اقتصادی از واحدهای صنفی این شهرستان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کشتکار صبح دوشنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان دشتستان اظهار داشت: طی مدت‌زمان مذکور ۶ هزار و ۴۲۸ مورد بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.

کشتکار یادآور شد: در این خصوص ۲۸۶ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال با ۲۳۰ مورد تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی این اداره در انجام بازرسی و نظارت بر فعالیت‌های صنفی شهرستان بیان کرد: تیم‌های گشت بازرسان این اداره به‌صورت روزانه و مستمر در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر به روش محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی گوناگون بازرسی و نظارت دارند و در صورت مشاهده هر نوع تخلف برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: شهروندان به‌منظور تسریع در تحقق حقوق مصرف‌کنندگان و مبارزه با تخلفات صنفی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، قاچاق کالا و غیره مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.

کد خبر 6037462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha