۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت‌وگو با مهر:

دانشگاهیان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اهتمام داشته باشند

دانشگاهیان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اهتمام داشته باشند

قم- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: رسالت دانشگاهیان و نخبگان در برهه انتخابات در راستای مسوولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی، پرداختن به مقوله حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

مهدی مصری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نقش نخبگان و دانشگاهیان در انتخابات بسیار وسیع‌تر و فراتر است و مسؤولیت سنگینی در این عرصه دارند ضمن اینکه آنان می‌بایست با قلم و سخن خود در این راستا تلاش کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم ادامه داد: رسالت دانشگاهیان و نخبگان در برهه انتخابات در راستای مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی، پرداختن به مقوله حضور حداکثری مردم در انتخابات است، زیرا محور دسیسه‌های دشمنان، ایجاد موانع بر سر راه پیشرفت و ترقی کشور بوده و با عملیات روانی تلاش دارند که از حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه مساله انتخابات بایستی در کلاس‌های درس و نشست‌های علمی برای دانشگاهیان تبیین شود، ابراز کرد: انتخابات مظهر حضور مردم است ضمن اینکه سیاست‌های کلی جامعه براساس قوام قانون اساسی در کشور اتفاق می‌افتد و به‌وسیله انتخابات دوام می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با تاکید بر اینکه انتخابات، حق ملی است، مطرح کرد: مسلماً پیشرفتی بدون حضور مردم محقق نمی‌شود، زیرا پیشرفت کشورها منوط به یک تفاهم ملی در سطح کلان است، فلذا دستگاه‌های اجرایی برای تبیین انتخابات اهتمام داشته باشند.

مصری خاطرنشان کرد: همکاری و همفکری و استفاده از نظرات نمایندگان منتخب مردم یکی از برنامه‌ها و راهبردهای مهم دانشگاه علوم پزشکی قم است و همواره از حضور مردم و نهادهای مردمی به ویژه در محلات برای ترقی نظام سلامت و ارتقای سلامت همشهریان عزیز بهره گرفته می‌شود.

کد خبر 6037647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha