۸ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۹

محسن گروسی با مهر مطرح کرد؛

نقش چند بازیکن در دیدار استقلال - سپاهان/ مهاجمی که عصای دست است

نقش چند بازیکن در دیدار استقلال - سپاهان/ مهاجمی که عصای دست است

پیشکسوت فوتبال نقش چند بازیکن را در تعیین نتیجه دیدار استقلال و سپاهان تاثیرگذار دانست و گفت: خط دفاعی دو تیم نباید اشتباه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر عصر امروز سه شنبه در دیداری تعیین کننده به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت. این دو تیم جزو بالانشینان جدول هستند و سه امتیاز این دیدار می تواند برایشان مهم باشد.

محسن گروسی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد دیدار دو تیم صاحب نام کشور گفت : دیدار استقلال و سپاهان همیشه جذاب بوده و تماشاگران زیادی را به ورزشگاه کشانده. این دیدار می تواند پر برخورد و سرشار از لحظات حساس باشد. استقلال برای حفظ صدر می جنگد و سپاهان برای رسیدن به صدر هر دو تیم با تفکر برد هجومی بازی خواهند کرد و هر تیمی که از موقعیت های بدست آمده استفاده کند صاحب ۳ امتیاز خواهد شد.

وی ادامه داد: آبی ها اگر بدنبال تداوم صدرنشینی هستند باید خونسرد و با آرامش و بدون اشتباه بازی کنند تا بتوانند به خواسته خود برسند. مدافعان دو تیم نقش تعیین کننده ای دارند و یک اشتباه از آنها می تواند ۳ امتیاز را بر باد دهد. هم نکونام و هم مورایس آنالیز خوبی از حریف خواهند داشت تا بتوانند از نقاط ضعف استفاده کرده و تیر خلاص را به حریف شلیک کنند .

وی در خصوص نقش ماشاریپوف در دیدار برابر سپاهان گفت: ماشاریپوف در اولین بازی توانست استقلال را از شکست نجات دهد او بهتر خواهد شد و با توجه به تجربه بالایی که دارد می تواند عصای دست نکونام باشد. بطور حتم کادر فنی استقلال برروی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده و اعتقاد دارم او می تواند مقابل سپاهان نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد و حتی باز هم برای استقلال گل زنی کند.

گروسی در مورد حساسیت این دیدار و نقش بازیکنان بزرگ دو تیم گفت: با توجه به شرایط جدول این بازی می تواند با اتفاقات زیادی همراه شود. فشار و استرس در این بازی زیاد خواهد بود و باعث خواهد شد جوان‌ترها زود از کوره در بروند بنابراین نقش بازیکنان بزرگ دوتیم مثل چشمی و حسینی از استقلال و نیازمند و کریمی( در صورت رفع مصدومیت و حضور) از سپاهان می تواند تعیین کننده باشد و آنها نباید اجازه دهند بازی به سمت خشونت برود ، هواداران هم باید فقط تیم خود را تشویق کنند تا به ۳ امتیاز برسند و در مجموع این انتظار می‌رود که بزرگ‌ترهای تیم آرامش را به بازی تزریق کنند تا شاهد یک بازی زیبا و تماشایی از دوتیم باشیم.

کد خبر 6038190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha