حمله خمپاره‌ای گردان‌های قدس به نظامیان و جنگ‌افزارهای صهیونیست

حمله خمپاره‌ای گردان‌های قدس به نظامیان و جنگ‌افزارهای صهیونیست

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در نوار غزه با خمپاره هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با گذشت ۱۴۳ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از یک سو و حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از سوی دیگر، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب شهرک «الزیتون» شهر غزه با خمپاره ۶۰ هدف قرار داده است.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قدس موفق شدند که یک پهپاد «کوادکوپتر» ارتش رژیم صهیونیستی را در مرکز شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه سرنگون کنند.

گردان‌های قدس اعلام کرد که این پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در حال انجام عملیات جاسوسی و اطلاعاتی در مرکز شهر خان‌یونس بوده است.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های قدس از عملیات مشترک با مبارزان قسام در مرکز غزه و به هلاکت‌رساندن و زخمی‌کردن شماری از نظامیان صهیونیست در جریان کمین قوی خبر داد و اعلام کرد که مبارزان مقاومت از بمب ضدنفر و ضدزره علیه اشغالگران استفاده کرده‌اند.

گردان‌های المجاهدین نیز بیان کرد: مبارزان ما مرکز رعیم را موشکباران کردند.

پیش از آن نیز گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد: مبارزان ما موفق شدند که یک گروه چهار نفره از نظامیان اشغالگر را از فاصله صفر در منطقه عبسان الکبیره در شرق شهر خان‌یونس در جنوب غزه هدف قرار داده و آنان را از پای درآورند.

کد خبر 6038195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha