۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲

«با مهر انتخاب کنید»

ابوالقاسم رئوفیان

ابوالقاسم رئوفیان

تهران- «ابوالقاسم رئوفیان» به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» پیوست.

  • استان: تهران
  • حوزه انتخابیه: تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر

پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

ابوالقاسم رئوفیان یکی از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که در زیر رزومه کوتاهی از وی و پاسخ‎‌هایش به سؤوالات مهر در دو بخش کشوری و استانی را می‌خوانید:


سوال کشوری:

*مردمی‌بودن یکی از خصیصه‌های مهم هر نماینده باید باشد. یک نماینده چگونه می‌تواند این خصیصه را تحقق بخشد بدون آنکه در ورطه عوام‌زدگی و طرح شعارهای غیر واقع‌بینانه اسیر شود؟

مردمی بودن یک شعاری است که همه با رنگ لعاب هر چه بیشتر مطرح می‌کنند و از این کلیدواژه این صحبت را مبلن می‌آوردند با این هدف که بتوانند نظر مردم را نسبت به خودشان جلب کنند. مردمی بودن یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ویژگی‌های یک نامزد نماینده مجلس که می‌خواهد به کرسی نمایندگی راه پیدا کند چون نماینده مردم است و اگر می‌خواهد مردم را در خانه ملت نمایندگی کند از این ویژگی برخوردار نباشد طبیعی است که همه موارد دیگر را که در رفتار و گفتار او باشد نمی‌تواند او را به عنوان یک نماینده موفق باشد.

باید این شعار مردمی بودن را عملیاتی کرد به این معنا که با مردم بود، از مردم بود و برای مردم بود باید از دل مردم باشد و برای مردم کار کند. جلب رضایت خلق خدا جلب رضایت خدا است و تلاش در راستای حل مشکلات به مردم یاری خداوند است کسی که خدا را یاری کند یاری می‌شود و این یکی از ویژگی بارز شخصیتی هر نماینده باید باشد هر حرفی که می‌زند باید از دل مردم باشد.

سوال استانی:

آلودگی هوا و فرسودگی حمل و نقل عمومی، یکی از رایج‌ترین معضلات استان تهران است. برای حل این دو مساله چه برنامه‌ای دارید؟

برای حل مشکل آلودگی هوای تهران سالانه ۸۸ میلیارد تومان اگر هزینه کنیم به اندازه‌ی یک سال هوای آلوده تهران برطرف می‌شود. هوای آلوده ده‌ها زن و مرد پیر و جوان مبتلا به سرطان ریه می‌کند یکی از مشکلات و دردهای مردم تهران همین است پس کسی که وارد مجلس می‌شود به عنوان نماینده مردم از مصادیق خدمت به مردم که در راستای حل مشکلات طرح و برنامه داشته باشد باید بتواند نسبت به رفع مشکلات تلاش کند.

باید درست بودجه ریزی شود و در راستای برنامه‌ای که برای آن بودجه اختصاص داده شده خرج شود تا منافذ فساد بسته شود در صورتی که جلوی منافذ فساد گرفته شود می‌توانند مشکلات آلودگی شهر تهران را برطرف کنند.

کد خبر 6038202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha