۹ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۳۵

ابراهیم وادی در گفت‌وگو با مهر:

همه تیم‌های راه یافته به پلی آف در یک سطح هستند/ رقابت بیشتر شد

همه تیم‌های راه یافته به پلی آف در یک سطح هستند/ رقابت بیشتر شد

سرمربی تیم والیبال طبیعت پس از صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال گفت: در دور برگشت رقابت فشرده‌تر بود و به نظرم تیم‌های راه یافته به پلی آف همگی در یک سطح هستند.

ابراهیم وادی سرمربی تیم والیبال طبیعت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیمش و صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال گفت: در این مقطع زمانی لیگ همه تیم‌ها برای تثبیت جایگاه خودشان در جدول رده‌بندی می‌جنگند. تیم‌ها به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول هستند و از جایگاه فعلی خود پایین‌تر نیایند. تیم‌هایی هم که از هشت تیم برتر پایین‌تر هستند، تلاش می‌کنند تا بیشتر از این در جایگاه پایین‌تر قرار نگیرند. تیم‌هایی میانه جدول هم با همه توان حاضر می‌شوند تا ارتقا پیدا کنند.

وی گفت: با توجه به این شرایط رقابت بین تیم‌ها بسیار زیاد است و همگی با شرایط سختی روبه‌رو هستند، حتی تیم‌های بالای جدول هم حاشیه امنیت ندارند و باید تلاش کنند تا رتبه خود را در جدول تثبیت کنند تا برای پلی آف کار راحت‌تری داشته باشند. البته به نظرم در شرایط فعلی توان تیم‌ها همگی به یک اندازه است. تیم‌های صدر جدول در این چند هفته اخیر دچار تزلزل شدند. پایین جدولی‌ها هم جنگنده شدند و شانس ارتقا در جدول دارند.

سرمربی تیم والیبال طبیعت گفت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد، برای بازی امروز مقابل شهرداری ارومیه مصدوم در ترکیب تیم نداریم. تمرینات را در ارومیه انجام دادیم و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم. بازی در ارومیه با توجه به جو حاکم در این شهر بسیار سخت است، الان هم رقابت در جدول طوری شده که تیم‌ها با تمام توان به میدان می‌آیند که در بازی خانگی امتیاز از دست ندهند.

وادی تأکید کرد: البته جنگندگی بازیکنان نسبت به دور قبل افزایش پیدا کرده و هیچ تیمی از پیش باخته نیست. ما از ابتدای فصل هدفمان صعود به پلی آف بود. برای ما هم فرقی نمی‌کند چه تیم‌هایی به پلی آف صعود پیدا کردند. به هر حال باید با هر ۸ تیم راه یافته به این مرحله بازی کنیم و فرقی نمی‌کند چه تیم‌هایی راه پیدا کرده باشند. کار در این مرحله سخت است و امیدوارم بتوانیم خوب نتیجه بگیریم. به نظرم همه تیم‌های راه یافته به پلی آف در یک سطح هستند.

سرمربی تیم والیبال طبیعت در مورد کیفیت لیگ برتر والیبال در دور برگشت گفت: همیشه همین طور است. تیم‌ها خودشان را پیدا کنند و به نقاط ضعف خودشان واقف شوند نیم فصل می‌رسد. اما در فصل نقل و انتقالات مربیان برای تقویت تیم خود بازیکن جذب می‌کنند و شرایط بهتری پیدا خواهند کرد. در دور برگشت هیچ تیمی فرصت را از دست نخواهد داد و با تمام توان به میدان می‌رود. به مراتب کار سخت‌تر خواهد بود. البته امسال در دور برگشت رقابت بین تیم‌ها بیشتر از سال‌های قبل بود و همین نقطه قوت لیگ محسوب می‌شد.

کد خبر 6038870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha