۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

حضور حداکثری در انتخابات موجب تشکیل یک مجلس منسجم و قوی می‌شود

حضور حداکثری در انتخابات موجب تشکیل یک مجلس منسجم و قوی می‌شود

سنندج_دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب تشکیل یک مجلس منسجم و قوی می‌شود تا با قوت در خدمت مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی ظهر سه شنبه در جلسه تبیینی اهمیت حضور در انتخابات ویژه کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کردستان، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرموده که انتخابات، مساوی نظام است و بنابراین با انتخاباتی که منجر به تشکیل یک مجلس قوی شود، مشکلات مردم کاهش می‌یابد.

وی افزود: نظام اسلامی دنبال این است که مشکلات و نارضایتی‌های مردم را حل کند؛ حضور حداکثری در انتخابات موجب تشکیل یک مجلس منسجم و قوی می‌شود تا با قوت در خدمت مردم باشد.

حسینی در مورد انتخابات ۱۱ اسفند افزود: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را نا امید کند که پای صندوق رأی نروند که اینجا همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین و دعوت، زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق رأی را فراهم کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید بدانیم در انتخابات به دنبال چه موضوع و هدفی هستیم، تمام تلاش مسؤولان و متولیان بر این است تا ایرانی آباد و پیشرفته داشته باشیم و به نهایت هدف خود یعنی تحقق تمدن نوین اسلامی دست یابیم که لازمه آن وجود مدیران اصلح و کارآمد است.

وی افزود: برای انتخاب مدیران اصلح و کارآمد نیازمند انتخابی درست هستیم در این زمینه باید از چراغ راه مسلمانان یعنی قرآن، روایات ائمه و امامین انقلاب بهره‌گیری کرد تا با شناخت معیارهای اصلح تحقیق و تفحص افراد کارآمد را بشناسیم.

کد خبر 6039007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha