۹ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۳۹

در پی صدور هشدار هواشناسی؛

نیروهای امدادی هلال‌احمر در آماده‌باش هستند

 نیروهای امدادی هلال‌احمر در آماده‌باش هستند

نیروهای امدادی هلال‌احمر در پی صدور هشدار هواشناسی در آماده‌باش هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در رابطه با وقوع مخاطره‌های بارش برف، باران، کولاک برف و مه طی امروز چهارشنبه در شرق گیلان، مازندران، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، یزد، نیمه شمالی و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان، لرستان، مرکزی، قم، همدان، کرمانشاه، نیمه جنوبی کردستان، ارتفاعات استان‌های فارس، سمنان و کرمان و ارتفاعات و دامنه استان‌های البرز، قزوین و تهران، جمعیت هلال‌احمر به حالت آماده باش کامل درآمد.

همچنین روز پنج‌شنبه در شرق مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ارتفاعات استان‌های سمنان، خراسان شمالی، کرمان و یزد شاهد بارش رگباری باران، وزش باد شدید موقت و کاهش دما خواهیم بود.

امروز نیز سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق هرمزگان، بوشهر و نیمه جنوبی فارس بارش‌های شدید را تجربه خواهند کرد. در روز پنج‌شنبه نیز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارندگی را تجربه خواهند کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات در این رابطه گفت: شهروندان در ایام پیش رو از صعود به ارتفاعات پرهیز و از ترددهای بین شهری غیرضروری و همچنین تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر خودداری کنند.

کد خبر 6039659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha