۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷

رییس شبکه بهداشت تنگستان:

باید یک انتخابات آگاهانه و پرشور را رقم بزنیم

باید یک انتخابات آگاهانه و پرشور را رقم بزنیم

بوشهر- رییس شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت: باید بادید باز به انتخابات بنگریم و یک انتخابات آگاهانه و پرشور را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ماه زرافشون رفیعی صبح چهارشنبه در همایشی که با موضوع انتخابات در شبکه بهداشت و درمان تنگستان برگزار شد اظهار کرد: مدافعان سلامت همواره در کنار مردم بوده‌اند و نقش تأثیرگذاری در مناسبات کشور داشته‌اند و این بار نیز در صیانت از ایران اسلامی با بصیرت در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در برهه‌ای که کشور بیش‌ازپیش نیاز به همدلی دارد باید با اتحاد و همبستگی موانع پیش روی کشور را برداشته و گامی روبه‌جلو برای توسعه و آبادانی کشور برداریم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: مدافعان سلامت با لبیک به ندای رهبری بار دیگر حماسه‌ساز خواهند شد و بارأی خود بار دیگر نهال انقلاب را آبیاری می‌کنند.

جنگ امروز جنگ شناختی است

امام‌جمعه اهرم گفت: جنگ امروز جنگ شناختی است که همه تلاش خود را به کار بسته است تا با ارائه اطلاعات غیرواقع باعث شود مردم شناخت درستی از موضوعات پیرامون خود نداشته و مردم آن‌طوری مسائل را برداشت کنند که آن‌ها می‌خواهند.

حجت‌الاسلام حبیب پهلو زاده ادامه داد: دشمنان کشور با بمباران اطلاعاتی سعی می‌کند مردم را از مسیر خود منحرف کرده و مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کند.

وی تصریح کرد: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که اطلاعات و آگاهی از مسائل از چه مسیر و کانالی به دست ما می‌رسد، زیرا اگر اطلاعات را از بستری دریافت کنیم که خیرخواه کشور نیست نمی‌توان به آن اعتماد کرد زیرا دشمن هیچ‌گاه به شما نخواهد گفت که امروز شما چه پیشرفت‌هایی داشته‌اید چون همت او و هدف او ایجاد ناامیدی و یاس در پیکره جامعه است

پهلو زاده تأکید کرد: تنها راه تأمین کشور از همه جهات از گزند دشمنان شرکت در انتخابات است چون این کار مانند آب سردی خواهد بود که بر پیکره دشمن ریخته می‌شود.

در همایش مشترک شبکه بهداشت و درمان تنگستان و بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، علاوه بر پرسنل شبکه بهداشت و بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، امام‌جمعه اهرم، معاون عمرانی فرمانداری تنگستان و مسئول فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند.

کد خبر 6039832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha