نخستین واکنش رسمی واشنگتن به خودسوزی خلبان آمریکایی/ درک می‌کنیم!

نخستین واکنش رسمی واشنگتن به خودسوزی خلبان آمریکایی/ درک می‌کنیم!

دولت آمریکا پس از گذشت سه روز به حادثه خودسوزی خلبان آمریکایی در برابر سفارت اسرائیل در واشنگتن که منجر به جان باختن وی شد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به حادثه خودسوزی «آرون بوشنل» خلبان آمریکایی که سه روز پیش در اعتراض به نسل کشی در غزه در برابر سفارت اسرائیل دست به این اقدام زده بود، واکنش نشان داد.

وی ضمن اذعان به احساسات جامعه آمریکا نسبت به جنگ غزه، مدعی شد: ما عمق این احساسات را درک می‌کنیم و از این موضوعات در راستای تعامل با موضوع (غزه) استفاده خواهیم کرد. البته ما در نهایت براساس منافع امنیت ملی آمریکا عمل خواهیم کرد!

این اظهارات دیرهنگام پس از سه روز از حادثه خودسوزی اعتراضی خلبان آمریکایی در شرایطی مطرح شده که دولت آمریکا از روز نخست جنگ وحشیانه علیه غزه همه ابزارهای لازم برای تداوم نسل کشی از سوی رژیم صهیونیستی در غزه را فراهم کرده و همچنان نیز به حمایت‌های همه جانبه خود از این رژیم کودک کش ادامه می‌دهد.

کد خبر 6039996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرید IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      18 0
      لابد بازم رسانه های غربی میخوان بگن او یک افسر روانی با مشکلات رفتاری بوده و موضوع رو به حاشیه فراموشی بسپارن... غافل از اینکه خداوند فراموش نمی کند... روحش شاد... از مسلمان نماها هم مردتر بود...
    • DE ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      15 0
      مثل جنگ ویتنام ممکنه خیلی از سربازهای معترض دست به چنین اقداماتی بزنند. اونوقت دیگه برای امریکا گرون تموم میشه.
    • حسن IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      17 0
      انتظار انسانی از آمریکا داشتن عین سادگی هست..کشوری که با کشتن ۱۲۰ میلیون سرخپوست بومی آمریکا شکل گرفته...اساس موجودیتش با جنایت وگردنکشی است..
    • اکبر صیام پور IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      0 0
      مردم آمریکا وانگلیس دولتمردان شمادربهای باغ وحش را از جا کنده اند بیدار شوید وگرنه نوبت شما خواهد رسید
    • رضا IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 0
      آرون عزیز خداوند کریم روح تو رو در آرامش و رحمت واسعه خودش قرار بده ان شاء الله ما مسلمان ها برای شادی روح تو در پیشگاه حق تعالی دعا خواهیم کرد اعتراض تو درس بزرگی برای انسان نماهای عالم بود انسان هایی بویی از انسانیت نبرده اند خدا رحمت کنه آرون عزیز
    • FR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 0
      او حق داشت اینگونه اعتراض کند. مردم در غزه زنده زنده در آتش می سوزند و زیر آوار خانه ها خفه می شوند، بدون بیهوشی زیر تیغ جراحی می روند، از گرسنگی به خود می پیچند و عزیزانشان در برابر چشمانشان جان می دهند.
    • Laalmohammad AF ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 0
      انسان چه در افغانستان وچه در ایران وچه در فلسطین وچه در آمریکا، او درد حس انسانیت است