رییس بیمارستان «کمال عدوان» غزه:

بیمارستان کمال عدوان به علت پایان‌یافتن سوخت از کار افتاد

بیمارستان کمال عدوان به علت پایان‌یافتن سوخت از کار افتاد

رییس بیمارستان کمال عدوان اعلام کرد که این بیمارستان به علت پایان‌یافتن سوخت از روند خدمت‌رسانی خارج شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، احمد الکحلوت رئیس بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه از تعطیلی این بیمارستان به دلیل پایان‌یافتن سوخت خبر داد.

الکحلوت گفت: از امروز به دلیل پایان یافتن سوخت بیمارستان کمال عدوان از روند خدمت‌رسانی خارج شد. ما شهادت چندین بیمار در نتیجه کمبود دارو، غذا و سوخت را به ثبت رسانده‌ایم.

رئیس بیمارستان «کمال عدوان» اعلام کرد: ما باز هم خواسته خود برای تأمین سوخت مجتمع بیمارستانی کمال عدوان جهت نجات بیماران را مطرح می‌کنیم.

الکحلوت با اشاره به پیامدهای خروج بیمارستان کمال عدوان از روند خدمت‌رسانی افزود: تعطیلی بیمارستان کمال عدوان هزاران فلسطینی را از حق خود در استفاده از خدمات پزشکی محروم خواهد کرد.

وی ضمن اشاره به قحطی در شمال نوار غزه تاکید کرد: در روزهای گذشته ۴ کودک به دلیل سوءتغذیه و خشکی و بی‌آبی بدن به شهادت رسیدند.

الکحلوت در ادامه اعلام کرد که اجرای عملیات‌های جراحی در بیمارستان کمال عدوان به صورت کامل متوقف شده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه آمار جدیدی را از شمار کلی شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه ارائه کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۲۹ هزار و ۹۵۴ نفر به شهادت رسیده و ۷۰ هزار و ۳۲۵ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6040579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha