۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱:۲۹

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم:

اتاق فکر نماینده باید از بین مردم هر منطقه تشکیل شود

اتاق فکر نماینده باید از بین مردم هر منطقه تشکیل شود

زنجان-نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم گفت:  اتاق فکر نماینده باید از بین مردم هر منطقه تشکیل شود و مشکلات را اولویت بندی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل آل امین روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: من یک پزشک هستم و سلامت مردم همواره جزو دغدغه‌های اصلی ام است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم گفت: اتاق فکر نماینده باید از بین مردم هر منطقه تشکیل شود و مشکلات را اولویت بندی کند در چنین فضایی یک ارتباط منطقی و یک برنامه ریزی تیمی می‌تواند به یک نماینده انرژی و نقشه راه توسعه هر حوزه را ارائه کند.

وی با اشاره به بیان وعده‌های پوپولیستی توسط برخی دواطلبان در تبلیغات انتخاباتی افزود: یکی از اشکالات ما شروع پروژه‌های جدید است در حالی که طرح‌های نیمه تمامی زیادی داریم.

آل امین با بیان اینکه خیلی از مشکلات استان با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حل می‌شود، ادامه داد: مهمترین چالش استان زنجان در مقطع کنونی بحث آب و حق آبه استان است لذا حل این مشکل نیاز با تعامل با استان‌های همجوار دارد و ما می‌خواهیم حق استان را طبق قانون و عرف به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: من با درد مردم آشنا هستم و در نهادهای مختلف فعالیت کرده‌ام و یکی از اهدافم در صورت راهیابی به مجلس وضع قوانین به نفع مردم است.

آل امین با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: امیدوارم که همشهریان اقبال کرده و مطالبات را پیگیری کنند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم گفت: سرانه بهداشت و درمان و میزان مراکز درمانی و بهداشتی کمتر است و لازم است برای جبران کمبودها در این بخش تلاش کنیم.

وی به کمبودهای استان در حوزه فضاهای ورزشی هم اشاره کرد و گفت: امروز زنجان با یک میلیون جمعیت ورزشگاه مناسبی ندارد.

کاندیدای دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان و طارم، با بیان اینکه استان زنجان بر خلاف موقعیت جغرافیایی و کریدور اتصال محور شمال به جنوب کشور دارای عقب ماندگی است، ادامه داد: در کنار مطالبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و مشکلات بیکاری جوانان تحصیل کرده و رفع نواقص در صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی بویژه در شهرستان طارم یکی از اولویت‌های اصلی نماینده استان در مجلس دوازدهم خواهد بود.

کد خبر 6040719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha