۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰

امروز در مراسمی؛

لباس ورزشی دبیران تربیت‌بدنی شهرستان سمنان رونمایی شد

لباس ورزشی دبیران تربیت‌بدنی شهرستان سمنان رونمایی شد

سمنان- آیین رونمایی از لباس ورزشی دبیران تربیت‌بدنی شهرستان سمنان طی مراسمی با حضور مسوولان آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح پنجشنبه گردهمایی معلمان تربیت‌بدنی و مراقبان سلامت و آئین رونمایی از لباس ورزشی دبیران تربیت‌بدنی شهرستان سمنان با حضور مربیان ورزش و معلمان سمنانی در مجموعه آموزش و پرورش سمنان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در این مراسم با اشاره به انسجام بخشی به کار مربیان تربیت بدنی در آموزش و پرورش سمنان، گفت: توجه به هوش هیجانی و تربیت‌بدنی بین دانش‌آموزان یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن تاکید کرد.

جمال وزیری با بیان اینکه اجرایی‌سازی دو طرح جمعه‌های شادابی و عصرهای فعال آموزشگاهی در استان سمنان از جمله رویکردهای آموزش و پرورش است، تاکید کرد: عادت‌دادن دانش‌آموزان به ذخیره‌سازی انرژی از جمله دیگر تأکیدات ما در این حوزه است.

وی به انتخابات یازدهم اسفند ماه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه حضور پرشور و حماسه‌ساز جامعه نخبگانی آموزش و پرورش در انتخابات یک اصل است، افزود: ۱۸۵ هزار نفر جمعیت فرهنگیان استان آماده مشارکت در این رویداد مهم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از افتتاح استخرهای دانش‌آموزی در شهرستان‌های سمنان، دامغان و شاهرود خبر داد و گفت: افتتاح نخستین مجموعه ورزشی استان سمنان برای میزبانی مسابقات ملی در رشته‌های مختلف ورزش دانش‌آموزی از دیگر اقدامات ما در استان خواهد بود.

کد خبر 6041135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha