۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

سردار رادان خبر داد؛

استفاده از پهپاد در ماموریت‌های نوروزی/رونمایی از خودروی ضد گلوله

استفاده از پهپاد در ماموریت‌های نوروزی/رونمایی از خودروی ضد گلوله

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اختصاص پهپاد به پلیس‌های تخصصی گفت: با هدف‌های مشخص شده در ماموریت‌ها و کنترل جاده‌ها در ایام نوروز از این پهپادها استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در حاشیه الحاق تجهیزات جدید به پلیس گفت: اتفاق خوبی که در الحاق انجام گرفت رونمایی از خودروی ضد گلوله با ماهیت شهری است که توسط همکاران ما در آماد و پشتیبانی و همکاری و مشارکت سازمان صنایع دفاع به بار نشسته که در نوع خود بی نظیر است و نسبت به نمونه‌های خارجی آن برتری دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اختصاص پهپاد به پلیس‌های تخصصی از جمله مرزبانی، راهور و یگان‌های ویژه گفت: با هدف‌های مشخص شده در مأموریت‌ها و کنترل جاده‌ها در ایام نوروز از این پهپادها استفاده خواهد شد.

ارشدترین مقام انتظامی کشور به رصد کویر توسط پهپادها اشاره کرد و افزود: با الحاقات جدید مرزهای ما بیشتر از قبل کنترل خواهند شد و شاهد مراقبت و دیده بانی بهتری خواهیم بود.

سردار رادان از اختصاص یک هزار دستگاه انواع خودرو و ۱۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت به بخش‌های مأموریتی و ۷۰ دستگاه شناور تاکتیکی سریع به حوزه مرزبانی در بخش دریابانی خبر داد که می‌تواند مأموریت‌ها را در دریا خاصه در مبارزه با قاچاقچیان ارتقا دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص اختصاص دوربین البسه و موضوع آفلاین بودن برخی از آنها اظهار داشت: تصویربرداری در مأموریت‌ها به صورت زنده و یا آفلاین انجام می‌شود و از تصاویر در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

کد خبر 6041223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی UA ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      9 0
      پول نیست که مسافرت بریم خخخ
    • جعفری IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      0 0
      سلام به شما مردمان خوب کشورم که جان خودتان را به خطر می اندازید و برای آرامش و امنیت کشور خداوند متعال هميشه پشتیبان ومراقب همه شما مردمان خوب خدا باشد
    • مهدی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      0 0
      مردم دارند از گرسنگی می‌میرند این ها میرن این چیز‌ها الکی می‌سازند بعد میگن ما نداریم
    • ایراتی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      2 0
      چرا فقط در ایام نوروز؟!
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      3 0
      ازخودروخبری نبود
    • سیستانی IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      9 0
      مرزهای بلوچستان حساس هستند چون کوه دارد
    • ایوب US ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      2 0
      خیلی عالی امکانات برای مرزبانی و داخل شهر و جاده ها لازم هست که متاسفانه بعضی از هم وطنان در جاده رعایت رانندگی را بخوبی انجام نمی‌دهند خودم شاهد بودم در جاده متاسفانه یک تصادف اتفاق افتاده بود فقط چند کیلومتری رعایت قانون را انجام دادن مجدد سبقت ووو شروع شد که با امکانات خوب مثل پهپاد در جاده ها؟؟؟
    • حجی قربان حسن پور اسفراین US ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 0
      این پهپاد خوبه که توي مرزهای ایران استفاده شود توي خاک جمهوری اسلامی ایران از پهپاد استفاده شود که هر جا که تروريست های نمک به حرام ببیند ازبالا اینها را تبدیل به خاکستر کنه واقعا که دست تروريست های نمک به دیگه داره کوتاه مي شود خیلی خیلی عالی است
    • بهنام روستایی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 0
      واقعا فکر نمی‌کنید استفاده از پهپاد ۱۰ سال تاخیر داشته است اون هم استفاده در مرزهایمان تاوان تاخیر در این امر را فرزندان ملت در مرزها دادن آن هم به خون خودشون و واقعا مسئولین در حق مرزبانان ما کوتاهی کردن فقط خدا در قیامت به داد آنها برسد و شاید هم به دادشان نرسد