۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹

مهر گزارش می‌دهد؛

همراهی کاپشن صورتی‌های کردستانی در پای صندوق‌های رای

همراهی کاپشن صورتی‌های کردستانی در پای صندوق‌های رای

سنندج- کاپشن صورتی‌های کردستانی امروز همراه والدین خود در پای صندوق‌های رای حضور یافتند تا افتخارآفرین حماسه حضور کردستانی‌ها باشند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: کاپشن صورتی‌های کردستانی با قلب قرمز در سینه‌هایشان برای تپیدن قلب ایران دست در دست پدر و مادرهای خود زنگ آخر ایستگاه پایانی مجلس یازدهم و آغاز زنگ تکلیف دوازدهمین دور مجلس را به صدا درآوردند.

ماراتن دوازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در حالی آغاز شد که مردم از آغازین ساعات شروع زمان رأی گیری برای ایرانی پایدار صف کشیدند.

در میان صف‌آرایی مردمی برای رأی دادن به انتخابات مجلس کودکانی هم به چشم می‌خورند که در شعبه‌های مختلف حضور دارند و از هم‌اکنون رأی آری را به جمهوری اسلامی می‌دهند.

حماسه‌سازهای دهه نودی که پا به پای خانواده‌های خود تکلیف چند دهه بعد را از امروز انجام می‌دهند و برای حماسه‌سازی همیشه حاضر هستند.

امروز دختر بچه‌های کردستانی و پسرهای شجاع مکتب حاج قاسم در کردستان با وجود سرمای هوا اما علم را زمین نگذاشتند و بودند. کسانی که در صف یا خارج از صف تب و تاب حماسی به انتخابات می‌بخشیدند.

همه این کودکان کاپشن صورتی نبودند اما رخ دختر کاپشن صورتی کرمانی را داشتند که فقط برای تو دهنی زدن به دشمنان و ایادی استکبار از خواب صبح جمعه خود زده بودند.

همراهی کاپشن صورتی‌های کردستانی در پای صندوق‌های رای

برخی از بچه‌های کردستانی هم لباس محلی پوشیده بودند تا یکپارچه افتخار و غیرت را به پای صندوق‌ها بیاورند، فرزندان و نوادگان سنجرخان وزیری بودند که برای اینکه خاکشان ذره ذره نشود و ناموسشان زیر پرچم امنیت باقی بماند آمدند هرچند حق رأی هم نداشتند.

اما آمدنشان رأی به پایداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود آنها در زنگ اقتدار و حماسه بندگی زیر پرچم افتخار و شرف را برگزیده بودند.

لاوین دختر کرد سنندجی با صورتی زیبا و چهره‌ای خندان می‌گوید مرگ بر آمریکا برای رأی دادن با مادرم آمدم و دوست دارم من به جای او رأی بدهم او که کلاس دوم است نام کاندیدای مورد نظر را هم خودش روی کاغذ می‌نویسد.

آیهان هم که شاید ۵ ساله باشد می‌گوید: ما خانوادگی آمدیم آخر برادرم امسال اولین سالش است، منظور او رأی اولی بودن برادرش است و بعد می‌گوید قرار است بعد از این رأی مهمانی بدهیم برای برادرم مادربزرگ و پدر بزرگ هم می‌آیند.

زیباست که امروز او یاد می‌گیرد وقتی به سن تکلیف سیاسی برسد قرار است برای خودش هم جشن تکلیف سیاسی بگیرند که اقوام هم حاضران این جشن هستند و حضور در انتخابات او مهمترین کار و دلیل برگزاری جشن آینده خواهد بود.

شور و هیجان انتخاباتی امروز در ایستگاه آخر است و حال و هوای انتخابات امروز در کردستان گرمای خاصی دارد که نوید بخش روزهای تحول و پیشرفت است.

کد خبر 6041561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha