۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۳

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انتخابات امسال دشمنان را ناامید و رسوا خواهد کرد

انتخابات امسال دشمنان را ناامید و رسوا خواهد کرد

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انتخابات یک آزمایش بزرگ است و حضور مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را ناامید و رسوا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دقایقی قبل رأی خود را به صندوق انداخت.

وی بعد از انداختن رأی خود در صندوق در سخنانی کوتاه با تأکید به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمن را ناامید می‌کند، بیان کرد: امروز خون پاک شهید قرنی تا علامه مطهری و خون شهید سلیمانی و علامه مصباح. ۰‪ هزار شهید این راه خون اینها به بار نشسته و ستمگران بین المللی رسوا شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انتخابات یک آزمایش بزرگ است و در این راستا امید می‌رود با توجه به تلاش مسئولان متعهد و زحمت کش برای بردن صندوق رأی به مناطق مختلف در این شرایط آب و هوایی سخت، شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

عبادی ادامه داد: این حضور فعال و پر شوق و شور مردم خستگی‌ها را رفع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروز بدترین نوع ظلم‌ها را در فلسطین انجام می‌دهد، یادآور شد: امید است دست این رژیم خونخوار از سر مردم مظلوم فلسطین قطع شود و نوع بشر نفسی راحت با حذف لیبرال دموکراسی غربی که بدترین نوع حیوانیت است، بکشند.

کد خبر 6041677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha