۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۷

استاندار کرمانشاه:

مقدمات برای حضور پرشور و گرم مردم در انتخابات ۱۴۰۲ فراهم است

مقدمات برای حضور پرشور و گرم مردم در انتخابات ۱۴۰۲ فراهم است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت حضور پرشور و گرم مردم در انتخابات، گفت:مقدمات برای حضور پرشور و گرم مردم در انتخابات ۱۴۰۲ فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی صبح جمعه در آغاز مراسم برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف الهی از ابتدای فعالیت انتخاباتی جنب و جوش خوبی در بین مردم و دستگاه‌های اجرایی تجربه شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مراحل آمادگی انتخابات برای حضور پرشور کردم مهیا شده، افزود: مقدمات برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی گام به گام پیش رفته و امروز همه چیز برای حضور اثر گذار و مفید مردم در پای صندوق‌های رأی مهیا است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در تمام نقاط استان کرمانشاه شرایط برای برپایی شعبه و صندوق رأی فراهم بوده و بیش از ۳۲ هزار نفر از اقشار مختلف به عنوان مجری در انتخابات پای کار هستند.

صحرایی امروز را روز مردم دانست و گفت: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی میزان رأی ملت است و به فرموده مقام معظم رهبری در اول صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی در کار خیر تلاش و پیشی باید گرفت.

وی در پایان با دعوت از همشهریان برای حضور در انتخابات، عنوان کرد: از همشهریان در سراسر استان دعوت می‌کنیم همانند ۲۲ بهمن ماه که حضور افتخار آفرین داشتند همراه با خانواده در پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند و برای استان آبروداری کنند و انتخابات پر شوری را رقم بزنند.

کد خبر 6041742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha