۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع):

امروز مردم ایران برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه خواهند کرد

امروز مردم ایران برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه خواهند کرد

شهرکرد-نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: امروز دوباره مردم ایران برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه خواهند کرد و همایشی بزرگ برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله حسینی صدر صبح امروز در مدرسه حاج یدالله کیانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر رأی ما یک تیر به قلب دشمنان اسلام و این نظام است.

وی تصریح کرد: باید بدانیم دشمنان امروز چشم به عملکرد مردم ایران دوخته‌اند، که ببینند همانند ۴۵ سال گذشته مردم ایران در صحنه هستند، اما این ملت آزمایش شده است و آخرین حماسه آن‌ها در ۲۲ بهمن امسال رقم خورد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: امروز دوباره مردم ایران برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه خواهند کرد و همایشی بزرگ برگزار می‌کنند.

حسینی صدر بیان داشت: از همه مردم ایران برای حضور در انتخابات دعوت می‌شود، چراکه بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری عدم شرکت در انتخابات به نفع هیچ کسی نیست و منفعتی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام مردم را تشویق به عدم مشارکت می‌کنند و از این مسئله سوءاستفاده می‌کنند، اما خواهیم دید مردم ایران بار دیگر شکوه و عظمتی را به نمایش می‌گذارند و دشمنان اسلام، انقلاب و امام شهدا را مأیوس خواهند کرد.

کد خبر 6041832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha