۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷

فرماندار ارومیه:

مشکلی در فرآیند انتخابات در ارومیه گزارش نشده است

 مشکلی در فرآیند انتخابات در ارومیه گزارش نشده است

ارومیه - فرماندار ارومیه گفت: هیچ مشکلی در فرآیند انتخابات تاکنون در شهرستان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین عماری، روز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ساعات اولیه اخذ رأی شاهد صف‌های طولانی در شعبات شهرستان بودیم، گفت: از ماههای گذشته تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن فراهم شده و تاکنون مشکلی گزارش نشده است و با تلاش عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی ادامه داد: مردم کشور و استان با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدم اول را در حمایت از نظام و پیروی از رهبری برداشتند و امروز نیز با حضور خود در انتخابات قدم اساسی را خواهند برداشت و شاهد حماسه‌ای دیگر خواهیم بود.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: ۱۲ هزار نفر نیروی اجرایی، بازرسی و نظارتی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ارومیه را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: برای اخذ آرای مردم شهرستان ارومیه در مجموع ۵۴۹ صندوق اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۳۹۰ صندوق ثابت و ۱۵۹ صندوق سیار در مناطق شهری و روستایی مستقر خواهند بود.

فرماندار شهرستان ارومیه یاد آور شد: برای اخذ آرای هموطنان مسیحی آشوری و ارمنی نیز در حوزه انتخابیه ارومیه ۵ صندوق برای اخذ آرای هموطنان مسیحی آشوری و کلدانی و یک صندوق نیز برای هموطنان مسیحی ارمنی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6041861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha