۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶

دادستان زنجان:

تبلیغات زودهنگام بیشترین گزارشات ارسالی است

تبلیغات زودهنگام بیشترین گزارشات ارسالی است

زنجان-دادستان زنجان گفت: تبلیغات زودهنگام بیشترین گزارشات ارسالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عباسی ظهر جمعه با حضور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان اظهار کرد: از زمان آغاز فرآیند انتخابات شاهد نظم و انضباط و ساماندهی امور بودیم.

وی ابراز کرد: زنجان هم همانند نقاط مختلف کشور، جزو استان‌هایی است که خدمتگزاران مردم برای اخذ رأی ولی نعمتان آماده شدند و رأی‌گیری به نحو مطلوب در حال انجام است.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه آموزش ضابطان و در حوزه پیشگیری از جرایم انتخاباتی اقدامات لازم را به نحو احسن انجام دادیم، عنوان کرد: با رویکرد پیشگیرانه گام‌ها را برداشتیم و گزارش‌های رسیده را ثبت و ضبط کردیم.

وی با بیان اینکه گزارشاتی در خصوص تبلیغات زودهنگام داشتیم که در حال بررسی هستیم، تصریح کرد: مقررات در انتخابات خوب اجرا شده و همه دست‌اندرکاران تلاش وافری داشتند.

عباسی با اشاره به اینکه مشکل خاصی در انتخابات نداریم، خاطرنشان کرد: قانون انتخابات به صورت مطلوب انجام شده است.

وی تصریح کرد: تضییع و تخریب بیت‌المال و برهم زدن آرامش خط قرمز است و اگر چنین مواردی باشد حتماً ورود با گزارش سازمان بازرسی ورود می‌کنیم.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه همکاران در حال آماده‌باش هستند و شعب خاصی داریم که بازپرسان و دادیاران کشیک هستند، عنوان کرد: از مدیران برکنار شده نیز گزارشاتی داشتیم.

بنا به اعلام استانداری زنجان تعداد مدیرانی که بنا به رعایت نکردن قانون انتخابات تعلیق یا برکنار شده ان به سه نفر افزایش یافت.

کد خبر 6042088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha