در واکنش به جنایت خیابان الرشید؛

ژاپن: اسرائیل به قوانین بین المللی پایبند باشد

ژاپن: اسرائیل به قوانین بین المللی پایبند باشد

وزیر خارجه ژاپن جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به فلسطینی ها در صف کمک را در تعارض با قوانین بین‌المللی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ژاپن از رژیم صهیونیستی خواست تا به قوانین بین‌المللی در قبال مردم غزه پایبند باشد.

«یوکو کامیکاوا» وزیر امور خارجه ژاپن روز جمعه در واکنش به جنایت تازه رژیم صهیونیستی حمله به فلسطینیانی که در صف دریافت کمک بودند، گفت: اسراییل باید از حق دفاع از خود با رعایت کامل قوانین بشردوستانه بین المللی استفاده کند.

وزیر خارجه ژاپن البته مدعی شد که دولت توکیو به حمایت از حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود ادامه می دهد.

کامیکاوا افزود: قوانین بین‌المللی و در هر شرایطی، اصول اولیه حقوق بشردوستانه باید رعایت شود.

مقامات فلسطینی روز پنجشنبه گفتند که ارتش اسراییل به سمت جمعیت غیرنظامی غزه که منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند تیراندازی کرد و ۱۱۲ کشته و ۷۶۰ زخمی برجای گذاشت. اسراییل بالا بودن تعداد تلفات تیراندازی خود را رد کرد و مدعی شد که بیشتر قربانیان در درگیری جمعیت جان باختند، زیرا مردم به کامیون‌های حامل کمک هجوم بردند.

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز در جریان حمله به فلسطینی‌های بی گناهی که در صف دریافت کمک‌های بشردوستانه در خیابان الرشید انتظار می‌کشیدند تعداد زیادی از آن‌ها را به شهادت رساند. تعداد شهدای بمباران صف انتظار دریافت کمک‌های بشردوستانه در خیابان الرشید نوار غزه تاکنون به بیش از ۱۰۰ تن رسیده است. این جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته تاکنون بیش از هزار زخمی برجای گذاشته است.

کد خبر 6042384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha