۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶

مهر گزارش می‌دهد؛

صف‌های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین‌شهر/ همه آمدند

صف‌های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین‌شهر/ همه آمدند

مشگین‌شهر_ مردم مشگین‌شهر با حضور در پای صندوق‌های رای ارادت خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند و جلوه هایی زیبا از مشارکت آگاهانه به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - شیرین اسلوب: امروز روز سرنوشت ساز یازدهم اسفند است و حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات با شور و شوق بیشتری در پای صندوق‌های رأی به چشم می‌خورد.

فرآیند اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است و تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رأی از واجدین شرایط متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن هستند.

دسته‌های مردم از ساعت ۷ صبح در صف شرکت در انتخابات حضور یافته‌اند و در برخی شعب دیگر صف‌های طولانی تشکیل شده‌اند که نشان دهنده مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

صف‌های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین‌شهر/ همه آمدند

در حالی که رسانه‌های خارجی از هفته‌ها قبل به دنبال تحریم انتخابات بودند و سعی می‌کردند این انتخابات رونق چندانی نداشته باشد اما شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رأی در اولین ساعات شروع رأی گیری بودیم.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: شرکت در انتخابات هم وظیفه دینی، هم وظیفه ملی، اخلاقی و الهی است و مردم با حضور آگاهانه و حداکثری نماینده اصلح خود را انتخاب می‌کنند.

امروز روز سرنوشت ساز ملت ایران است به فرموده مقام معظم رهبری امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند که با رأی خود سرنوشت و تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های بعد معین می‌کنند بنابراین امروز متعلق به مردم است.

صف‌های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین‌شهر/ همه آمدند

یکی از رأی اولی‌ها در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: من برای اولین بار هست که به سن قانونی رسیدم و رأی می‌دهم برای اینکه این حق را قانون به من داده و به عنوان تکلیف شرعی و ملی در انتخابات شرکت کرده‌ام و رأی می‌دهم و نمی‌گذارم که دشمن و تفاله‌های داخلی آنها برای من تصمیم بگیرند.

یکی از رأی دهندگان به نام رضا گفت: به عشق رهبرم و ملت عزیز ایران و همه کسانی که دوستشان دارم به پای صندوق رأی آمده‌ام تا از کشورم دفاع کنم.

آرمان احمدی هم در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: من بر خود وظیفه می دانم به عنوان شهروند هم برای دفاع از خون شهدا و دفاع از میهن اسلامی و معنویات رهبری انقلاب در انتخابات شرکت می‌کنم و با این تصمیم مشت محکم بر دهان استکبار جهانی می زنم.

مریم به همراه مادر و مادربزرگش که امسال برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کند خاطر نشان کرد: من با آگاهی بیشتر و با خانواده ام به پای صندوق رأی آمده‌ام و بر خود وظیفه می دانم که از حق رأی دادن خودم دفاع کنم و نگذارم دشمنان قسم خورده برای ما تصمیم بگیرند.

صف‌های طولانی در شعبه های اخذ رای در مشگین‌شهر/ همه آمدند

به گزارش خبرنگار مهر، بدون شک انتخابات امروز با قدرت و شکوه برگزار شد.

کد خبر 6042617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha