۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

امام جمعه سروستان:

انتخابات در ایران بازنده ندارد

انتخابات در ایران بازنده ندارد

سروستان - امام جمعه سروستان گفت: نکته مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب این است که طرفداران کاندیدایی که پیروز نشده احساس شکست و خسارت نکنند و حرکاتی خارج از شأن مردم انجام ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه سروستان بیان کرد: اکنون تبلیغات انتخاباتی جای خود را به حضور پای صندوق‌ها داده است و در ادامه رهبر معظم انقلاب از الزامات پس از انتخابات رهنمودهایی را بیان فرمودند که برای پس از انتخابات نیاز است.

خطیب جمعه سروستان در تشریح رهنمودهای مقام معظم رهبری برای پس از انتخابات گفت: اولاً نمایش الگوی مردم سالاری صادقانه را دیدیم و این انتخابات این را نشان می‌دهد و از فردا همه باید افتخار کنیم به حضور صادقانه مردم و دوماً ملت بزرگترین برنده انتخابات هستند و برنده واقعی انتخابات کسانی هستند که علی رغم دشمنی‌های دشمن باز هم شکوه و عظمت به وجود می‌آورند؛ دشمنان از ابتدای انقلاب شبهه افکنی می‌کنند و در ایام انتخابات میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا مردم را دلسرد کنند ولی مردم با حضور پرشور خود در انتخابات برنده اصلی این صحنه می‌شوند.

وی افزود: طرفداران نامزد پیروز، پیروزی خود را از طرف خداوند بدانند زیرا ما در کشوری زندگی می‌کنیم که اگر رئیس جمهوری انتخاب شود که حتی رهبر انقلاب هم به او رأی هم نداده باشد ولی تنفیذ می‌کند زیرا خداوند توفیق خدمت به کاندیدای پیروز داده است و باید مواظب باشد.

حجت الاسلام جاویدی تشریح کرد: چهارمین رهنمود مقام معظم رهبری این است که طرفداران کاندیدایی که پیروز نشده احساس شکست و خسارت نکنند و حرکاتی خارج از شأن مردم انجام ندهند.

وی در پایان گفت: دشمن مأیوس شد و حضور پرشور مردم باعث یاس و ناامیدی دشمن گردید لذا همین جا از همه عوامل اجرایی و نظارتی امنیتی انتظامی همه و همه که تلاش شبانه روزی انجام دادند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

کد خبر 6042640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha