۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۳۰

فرماندار آبادان:

مشارکت مردم آبادان در انتخابات نسبت به دوره قبل افزایش یافت

مشارکت مردم آبادان در انتخابات نسبت به دوره قبل افزایش یافت

آبادان- فرماندار ویژه آبادان گفت: مشارکت مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در آبادان نسبت به دوره گذشته افزایش یافت.

احسان عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم آبادان از دقایق اولیه انتخابات خود را آغاز کردند و همچنان برای دادن رأی به شعبه‌های رأی‌گیری مراجعه می‌کنند.

وی افزود: مردم آبادان امروز بار دیگر نشان دادند پای آرمان‌های نظام و منویات مقام معظم رهبری هستند و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در این دوره مشارکت نسبت به دوره یازدهم افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان زمان انتخابات مشارکت به حدود ۵۰ درصد برسد.

عباسپور بیان کرد: شور و و حماسه‌ای دیگر امروز در آبادان رقم خورد و مردم آبادان با خلق این حماسه تیری بر قلب دشمن فرو کردند.

وی افزود: با توجه به حضور مردم در شعبه‌های رأی پیش‌بینی می‌شود اخذ رأی تا ساعت ۲۴ در آبادان روند افزایشی به خود گیرد و نیروهای اجرایی آماده اخذ رأی مردم هستند.

فرماندار آبادان گفت: این حماسه در ابعاد بین‌المللی اقتداری جدیدی را برای کشورمان به ارمغان می‌آورد و پاسخ محکمی به یاوه‌گویانی است که در ماه‌های گذشته به دنبال کاهش مشارکت مردم از هر تلاشی فروگذار نکردند.

وی اظهار کرد: برنده واقعی انتخابات مردم هستند که همیشه در صحنه‌های انقلاب حضور داشته و آنها دین خود را به انقلاب و امامین انقلاب ادا کرده‌اند.

کد خبر 6043288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha