حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری

نظامیان صهیونیست مانند روزهای گذشته به شهرهای مختلف کرانه باختری حمله کرده و به سمت فلسطینی‌های ساکن این شهرها تیراندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره تصریح کرد که نظامیان متجاوز بامداد امروز به منطقه بنی نعیم در شرق الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری یورش بردند.

شهر یطا واقع در جنوب الخلیل نیز طی ساعت‌های گذشته شاهد حمله عناصر صهیونیست بوده است. این نظامیان متجاوز به شهر دورا واقع در جنوب الخلیل نیز یورش بردند.

منطقه صانور واقع در جنوب جنین نیز جزو بخش‌هایی بود که ساعت‌های گذشته شاهد حمله‌های وحشیانه نظامیان صهیونیست بوده است. نظامیان صهیونیست بامداد امروز به شهر نابلس نیز حمله ور شدند.

این در حالی است که «محمد مراد» جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهرک کفرنعمه در غرب رام الله واقع در کرانه باختری به شهادت رسید.

لازم به ذکر است که در تمام حمله‌های رژیم صهیونیستی به کرانه باختری تعداد زیادی از ساکنان این منطقه بدون دلیل موجه بازداشت می‌شوند.

شمار فلسطینیانی که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند به هفت هزار و ۳۲۵ نفر می‌رسد.

کد خبر 6043513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha