۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صمت کردستان:

طرح نظارتی ویژه عید تا عید در کردستان اجرا می‌شود

طرح نظارتی ویژه عید تا عید در کردستان اجرا می‌شود

سنندج_معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صمت کردستان گفت: طرح پایش و نظارت بر نحوه عرضه کالا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت اجرایی از فردا  در کردستان  اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد سردارزاده ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پایش و نظارت بر نحوه عرضه کالا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گشت‌های مشترک با حضور سایر دستگاه‌های نظارتی هم چون تعزیرات حکومتی، اداره کل استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه‌های مربوطه از فردا اجرا می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان در استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان در مراکز خرید و بازارهای سطح شهرهای استان حضور پیدا می‌کنند، افزود: امسال به دلیل شرایط موجود در بازار طرح نظارت بر نحوه عرضه و توزیع کالا با جدیت و دقت بیشتری به اجرا در می‌آید.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در سطح استان ۲۰ اکیپ دو نفره و همچنین گشت‌های مشترک به صورت مستمر و شبانه روزی بر سطح بازار نظارت و بازرسی دارند.

سردارزاده گفت: فروشندگان به بهانه نوسانات و افزایش نرخ ارز حق گران کردن قیمت کالاها را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: نمایشگاه‌های بهاره و فروش‌های فوق العاده در این ایام در راستای کنترل قیمت و تأمین مایحتاج شهروندان به اجرا در می‌آید.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره در واحدهای صنفی با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت، واحد متخلف را معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 6045898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha